Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2008 #21 Del Skrevet 2. juli 2008 Når man begynner å sende nattameldinger på ettermiddagen så kan det bli litt vel mye.... Om det da ikke er for å lure partneren til å tro at en legger seg tidlig. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 2. juli 2008 #22 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg må nok henge meg på fjortis-gruppen Før kunne jeg ikke helt skjønne poenget, men nå som mobilen ikke har virket de to siste dagene har jeg merket hvor avhengig jeg har blitt de siste ukene av å få nattameldinger av hun jeg holder på med(egentlig meldinger generelt ).. men jeg fikk beskjed om at dette var en fase, etterhvert blir en litt mer lei av de, visst nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 2. juli 2008 #23 Del Skrevet 2. juli 2008 jeg syns det er kjempekoselig, mest fordi han sender nattamelding ekstremt sjelden.. Jeg sender forsåvidt veldig sjelden nattamelding selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 4. juli 2008 #24 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg synes det er koselig! Men ikke sånn lang kjærlighetserklæring, kanskje en litt kort, flørtetete en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MRX Skrevet 5. juli 2008 #25 Del Skrevet 5. juli 2008 God natt SMS utgår for min del. Less is more. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 10. juli 2008 #26 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg er med i 14tiss gruppa! Nattamld er kooslig!:D Leste et tips om å gjøre de litt sexytilsnitt! Noen som har noen tips om hvordan å gjøre de litt sexy/dirty?? Gøy med nye ideer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 10. juli 2008 #27 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg synes det e koselig både å få, og å sende, nattamld. Gjerne noe som får personen til å glede seg ekstra mye til å se meg igjen... Men når det forventes en nattamld hver kveld, da er moroa borte. "Hvorfor fikk jeg ikke nattamld?". "Skal du ikke sende nattamld? Jeg har jo lagt meg". "Den var ikke kos nok! Få en ny". Ooooooverkill... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 12. juli 2008 #28 Del Skrevet 12. juli 2008 Min erfaringer er at gutter synes det er koselig, men at det blir masete med nattamelding hver kveld. En gang i blant derimot Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Amalie_* Skrevet 25. januar 2009 #29 Del Skrevet 25. januar 2009 En nattamelding innimellom er da bare hyggelig, så lenge det ikke blir et evig mas eller noe som forventes. Hva er det man kan skrive på nattameldinger? ikke sånne lange klissete ting, noen forslag? :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ola Anonym Skrevet 25. januar 2009 #30 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg liker ekstremt godt å få nattameldinger. Det er kjempekoselig! For min del er det overhodet ikke masete, for hun maser slettes ikke. Jeg er redd jeg ofte kan bli litt masete, derfor forventer jeg ingenting tilbake, men jeg syns det er ufattelig koselig dersom hun sender meg nattamelding/meldinger generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. januar 2009 #31 Del Skrevet 25. januar 2009 Men når det forventes en nattamld hver kveld, da er moroa borte. "Hvorfor fikk jeg ikke nattamld?". "Skal du ikke sende nattamld? Jeg har jo lagt meg". "Den var ikke kos nok! Få en ny". Ooooooverkill... Der var grunnen til at jeg verken liker å sende eller få nattameldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbling Skrevet 25. januar 2009 #32 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg synes det er skikkelig koselig å våkne opp om morgenen, uvitende og se at jeg har fått en søt nattamelding. Men hver kveld kan virke litt kjedelig i lengden. Da blir man jo vant til meldingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #33 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er hyggelig å få meldinger av jenter. Men jeg liker ikke å sende selv. Det er viktig at damer ikke tror de har med en tøffel å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ola Anonym Skrevet 25. januar 2009 #34 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er hyggelig å få meldinger av jenter. Men jeg liker ikke å sende selv. Det er viktig at damer ikke tror de har med en tøffel å gjøre. Jaha, hva skal det bety? Er mann en tøffel dersom man tar initiativet til å sende meldinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 26. januar 2009 #35 Del Skrevet 26. januar 2009 Om det er en person jeg liker, er det jo kjempekoselig å få meldinger fra han En nattamld en gang i blant er bare fint det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkna20 Skrevet 26. januar 2009 #36 Del Skrevet 26. januar 2009 synes nattameldinger er søte, så lenge de er personlige og ikke klissete:) Forlag til flørtete: God natt Sov godt, drøm søtt. Hendene over dyna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #37 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg er kvinne, og jeg er ikke begeistert for nattameldinger. Det virker fort litt masete... Og en nattamelding kommer som regel når jeg er i ferd med å legge meg, og virker forstyrrende i gå-og-legge-seg-ritualene mine. Tenk når du en gang får barn, gå og legge seg ritual, er du 80 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #38 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg elsker å få nattamld en gang i blant. Koselig å vite at han tenker på meg når han ligger der i senga si, for da tenker jeg jo alltid på han og når han ikke er her. Blir mest av det når vi er langt borte fra hverandre, da er det alt fra "savner deg og gleder meg til å ligge inntil deg igjen" til "jeg er naken/kåt/tenker på deg og tar på meg selv" og en del enda drøyere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krisn Skrevet 8. juni 2009 #39 Del Skrevet 8. juni 2009 Det er hyggelig å få meldinger av jenter. Men jeg liker ikke å sende selv. Det er viktig at damer ikke tror de har med en tøffel å gjøre. Det er jo helt feil! Det er ikke noe gale i å være føffel! Heller ikke matcho men altså! Det er ikke negativt å være tøffel =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HappySoul Skrevet 8. juni 2009 #40 Del Skrevet 8. juni 2009 Natta meldinger er koselige synes jeg. Trenger ikke hver kveld, men en gang nå og da settes det pris på her. Er nokså forsiktig i begynnelsen, forstår at det blir bare tull og tøys, mas etc for enkelte, men når personen i andre enden sender selv på initiativ flere ganger, er det ikke så skummelt å sende selv God morgen hilsener blir også like mye satt pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå