Gjest Gjest_Jeg_* Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Jeg er ei jente med utenlandsk utseende som har bodd her lenge. Er 36 år gammel. Ikke gift. Har ikke barn. Har aldri drømt om å gifte meg eller ha barn. Det var litt sånn info... De siste årene har jeg blitt usikker på mitt utseende når det gjelder mote. Synes det er litt trist når 40+ damer kler seg ut som 14+ til daglig f.eks. Liker å kle meg ut som noen i 20-årene, men lurer på hvordan andre ser på meg. Føler meg som 20+ men hva om jeg er en av de jeg faktisk føler synd på? Noen som ser gammel ut men som kler seg altfor ungt? Skjønte dere den, tru? Ok, her kommer spørsmålet: Hvordan finner jeg det ut? Har som sagt utenlandsk utseende og ikke mange som meg å sammenligne meg med. Kan ikke finne det ut utifra hvordan mannfolk ser på meg. De fleste tør jo ikke å prate med utenlandske jenter. De tror pappa står klar bak meg med et gevær...ler
Gjest StockDama Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Dra på en klesbutikk og be om råd? Noen av de har folk som har peiling på slikt =)
Gjest Gjest_jeg_* Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Dra på en klesbutikk og be om råd? Noen av de har folk som har peiling på slikt =) Jobber som dekoratør i klesbutikk så mote har jeg peiling på. Er utseende og hvordan man blir sett på er det jeg er usikker på
tasha Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 legg ut bilde av deg her å la oss andre bedømme det:)
Fantomina Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Possibly Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Det viktigste er vel å kle seg i klær man føler seg vel i, da ser man vel ofte best ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå