siebaeo Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Ahhh!! I dag er bare ikke dagen.. Jeg har av en eller annen grunn tre helt like nettbankbrikker. (og bare to kontoer som jeg kan komme på.. ja ja) Uansett, jeg klarte å taste inn fra feil brikker en del ganger før jeg fant ut at det var de to som var feil. Og nå får jeg altså bare svar om at jeg har tastet feil kode for mange ganger og under der; tast inn kode osv. Men det går jo ikke uansett!! Noen som har gjort dette før..? Hvordan kommer jeg inn igjen? Nå er jo banken stengt.. ahhhh...
Alison Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Det har nok gått på en sperre. Da hjelper det ikke hvor riktig du nå gjør det. Du må ringe banken din for å oppheve sperren. Ha kodebrikken foran deg når du ringer. De vil nok sjekke serienummeret for å se om du bruker riktig kodebrikke.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Det skjedde det samme med meg i dag, og det er første gang noensinne. I tillegg sjekket jeg både fødselsnummer og kode ørten ganger før jeg trykket etter den første feilmeldingen. Så jeg holder en knapp på at noe er galt ett eller annet sted.
siebaeo Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2008 Gjett om jeg glemte å ringe i dag... :gjeiper: Ja ja, får prøve i morra da.. Takk for tips om å ha brikken tilgjengelig!
Alison Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Gjett om jeg glemte å ringe i dag... :gjeiper: Ja ja, får prøve i morra da.. Takk for tips om å ha brikken tilgjengelig! Hva slags bank er det du bruker siden det ikke er mulig å ringe til de nå? Har de ikke kundeservice som er åpent til ut på kvelden? De bankene jeg bruker er det mulig å nå fra tidlig om morgenen og til sent på kvelden og til og med i helgene.
siebaeo Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2008 Hva slags bank er det du bruker siden det ikke er mulig å ringe til de nå? Har de ikke kundeservice som er åpent til ut på kvelden? De bankene jeg bruker er det mulig å nå fra tidlig om morgenen og til sent på kvelden og til og med i helgene. Har en lokalbank. De tar vist kvelden klokka fire.. Irriterende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå