*snuppis* Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Når man har bestilt en sofa gruppe, og betalt 20% av summen og ikke hentet den enda, fordi man utsatte hentingen, kan man da avbestille og få tilbake pengene? Hvordan fungerer det? Noen som vet. Gjelder Skeidar
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Da tror jeg ikke du kan regne med å få tilbake de 20% dere har betalt..... Når vi bestillte på Bohus var det bindende ja. Husker ikke hvor stor del vi betalt jeg. Om det var halvparten kanskje.... Men (kanskje et dumt spørsmål) hvorfor ikke vente med å bestille til man er sikker? Så store kjøp liksom.... Bare en tanke
*snuppis* Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 Henger sammen med et boligkjøp som gikk i boks, men ikke salget av nåværende bolig, derfor får vi ikke flyttet.
Rosalie Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Du har ingen angrerett når du har handlet i butikk, så de kan faktisk forlange at du betaler hele kjøpesummen. De 20% kan du nok ihvertfall regne med å måtte glemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå