Gjest danse glad! Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Halloen! Er det noen av dere som har prøvd denne treningsvideon? http://www.ministryofsound.com/sites/pumpitup/ Den ser så morsom ut .. men jeg har ikke lyst til å kjøpe katta i sekken.. Takk for alle svar
Mischa Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 (endret) Jeg bruker hele serien og synes de er helt topp! Elsker musikken, "the moves" og dansingen.. Kan absolutt anbefale den og alle de andre i serien!! Endret 20. juni 2008 av Mischa
Malina Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Jeg bruker hele serien og synes de er helt topp! Elsker musikken, "the moves" og dansingen.. Kan absolutt anbefale den og alle de andre i serien!! Enig
Mischa Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Linker til de andre: The Ultimate Beach Body Workout Hi-Energy The Ultimate Dance Workout Burn It Lose It
Gjest kult Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 da må jeg nesten prøve hvor får man tak i denne serien og hvor mye kostet den ca?
Gjest danse glad! Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Da må jeg nok kjøpe meg disse ja Hvor kjøpte dere disse dvdene? jeg har sett på priser og sånnt på amazon, men kansje dere har et lurere sted å kjøpe de fra.. Og hvor mye måtte du betale sånn ca? Foresten takk til de som svarte meg!
Mischa Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 Kjøper alle mine på play.com Gratis frakt! Jeg har kjøpt de med en gang når de har kommet ut og gitt 16-18 pund, men ser at de fleste nå er satt ned til 6-7 pund på play.com! Bargain!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå