Gjest molla bolla Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Hei! er det noen av dere som har prøvd nestle fitness koden? jeg har prøvd og prøvd men jeg får bare "tilkobling misslykkes" og når jeg prøver å sende en meil til de som har med dette å gjøre så får jeg også denne beskjeden... er det noen av dere som har vært borti dette?
cindy87 Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 hei. ja jeg kjøpte dette for ca 3 uker siden og fikk akkurat samme beskjed. sendte mail og fikk ikke svar. men tenkte bare at det var noe feil med koden jeg fikk. så nå har jeg kjøpt to nye pakker for og se om det funker. hvis ikke skal nesle få en personlig telefon samtale fra meg! skal gi deg beskjed når jeg får testet di to nye kodene. da kan du få den ene av meg hvis den ene funker;)
Gjest molla bolla Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Ja det har vært morsomt å hørt om disse kodene er bare et salgstriks eller noe sånn.. Jeg var egentlig tenkt på å ring jeg også, men jeg ville høre om det var bare min kode eller om det var andre som har vært borti det samme.. Det er veldig snilt av deg da å kansje gi den andre koden til meg
Gjest Gjest_Isabell_* Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Akkurat det samme har hent meg. Har puttet tre koder nå. Så dålig gjort!!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Jeg har opplevd det samme, hva har skjedd med dere andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå