Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Hei! Det kan hende at det står noe om dette tidligere i denne tråden, jeg har ikke lest alt.... Jeg skal være forlover for min venninne, og jeg skal arrangere utdrikningslag i ålesund. Er det noen som kan gi meg litt tips om hva vi kan finne på der? kanskje fortelle litt om deres utdrikingslag - hva gjorde dere? Setter STOR pris på tips og ideer!!! (tør jo ikke helt å bare planlegge ute-aktiviteter...må jo i tilfelle ha en plan B--det er jo nokså utrygt vær der oppe?!?)
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Hei! Det kan hende at det står noe om dette tidligere i denne tråden, jeg har ikke lest alt.... Jeg skal være forlover for min venninne, og jeg skal arrangere utdrikningslag i ålesund. Er det noen som kan gi meg litt tips om hva vi kan finne på der? kanskje fortelle litt om deres utdrikingslag - hva gjorde dere? Setter STOR pris på tips og ideer!!! (tør jo ikke helt å bare planlegge ute-aktiviteter...må jo i tilfelle ha en plan B--det er jo nokså utrygt vær der oppe?!?) Jeg trodde egentlig at jeg skrev på "ålesund og omegn" tråden....men det gjorde jeg visst ikke...
Sympatia Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 (endret) Jeg er en Ålesunder som i helga ble overraska med utdrikningslag her i Oslo hvor jeg bor... de dro meg med på photo shoot...kjempegøy... I Ålesund vil jeg anbefale at du kan gjøre det samme f.eks ved hjelp av Aida, piaf eller salt studio. De ville ha meg til og med å ta bilder i undertøy... Så hadde vi gruppe bilder. Bilde av meg og forlover. Og MASSE av meg.. Aida Piaf Salt studio Endret 18. juni 2008 av Sympatia
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Jeg er en Ålesunder som i helga ble overraska med utdrikningslag her i Oslo hvor jeg bor... de dro meg med på photo shoot...kjempegøy... I Ålesund vil jeg anbefale at du kan gjøre det samme f.eks ved hjelp av Aida, piaf eller salt studio. De ville ha meg til og med til å ta bilder i undertøy... Så hadde vi gruppe bilder. Bilde av meg og forlover. Og MASSE av meg.. Aida Piaf Salt studio Tusen takk!! Kjempe god ide!
Kristi Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Teaterfabrikken har malerkurs med drinke miksekurs og etterfølgende vernissage for dagens malerier bl.a. Teaterfabrikken Begge glassblåserene i byen tar imot utdrikkingslag for glassblåsing. Ingrids glassverksted Celsius glasstudio Laserzone Laserzone Havrafting Ut i Havet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå