Gå til innhold

utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Det kan hende at det står noe om dette tidligere i denne tråden, jeg har ikke lest alt....

Jeg skal være forlover for min venninne, og jeg skal arrangere utdrikningslag i ålesund.

Er det noen som kan gi meg litt tips om hva vi kan finne på der? kanskje fortelle litt om deres utdrikingslag - hva gjorde dere?

Setter STOR pris på tips og ideer!!!

(tør jo ikke helt å bare planlegge ute-aktiviteter...må jo i tilfelle ha en plan B--det er jo nokså utrygt vær der oppe?!?)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei!

Det kan hende at det står noe om dette tidligere i denne tråden, jeg har ikke lest alt....

Jeg skal være forlover for min venninne, og jeg skal arrangere utdrikningslag i ålesund.

Er det noen som kan gi meg litt tips om hva vi kan finne på der? kanskje fortelle litt om deres utdrikingslag - hva gjorde dere?

Setter STOR pris på tips og ideer!!!

(tør jo ikke helt å bare planlegge ute-aktiviteter...må jo i tilfelle ha en plan B--det er jo nokså utrygt vær der oppe?!?)

Jeg trodde egentlig at jeg skrev på "ålesund og omegn" tråden....men det gjorde jeg visst ikke... :)

Skrevet (endret)

Jeg er en Ålesunder som i helga ble overraska med utdrikningslag her i Oslo hvor jeg bor... de dro meg med på photo shoot...kjempegøy... I Ålesund vil jeg anbefale at du kan gjøre det samme f.eks ved hjelp av Aida, piaf eller salt studio. De ville ha meg til og med å ta bilder i undertøy... :) Så hadde vi gruppe bilder. Bilde av meg og forlover. Og MASSE av meg..

Aida

Piaf

Salt studio

Endret av Sympatia
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er en Ålesunder som i helga ble overraska med utdrikningslag her i Oslo hvor jeg bor... de dro meg med på photo shoot...kjempegøy... I Ålesund vil jeg anbefale at du kan gjøre det samme f.eks ved hjelp av Aida, piaf eller salt studio. De ville ha meg til og med til å ta bilder i undertøy... :) Så hadde vi gruppe bilder. Bilde av meg og forlover. Og MASSE av meg..

Aida

Piaf

Salt studio

Tusen takk!! Kjempe god ide! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...