estrella Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Hver gang jeg er hos frisøren så gir de meg samme beskjed om at nå blir det så lett for meg å fikse det selv, uten problemer. Jeg må være helt idiot når der kommer til å fikse håret, for hver gang så ser det helt fjernt ut i forhold til hva frisørene gjør(det ser ok ut, men ikke slik som jeg vil ha det). Jeg har kort hår, oppklipt og det skal være så lett å bruke litt voks og bare rufse det til. Jeg rufser for harde livet Jeg har prøvd med forskjellige vokser, men har kommet frem til at det ikke fungerer med hverken den ene eller den andre uansett pris. Det MÅ jo nesten være jeg som ikke kan dette, men muligens dere har noen stylingprodukter som ka hjelpe meg på veien? Det er et produkt jeg vet fungerer, og det er dust it, men jeg kan ikke bruke det hver eneste dag(håret blir helt stivt og ekkelt).. så voks, hårspray eventuelt andre ting som gjør at jeg får det til såå lett å fikse det?
snooops Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Kan du ikke bare be om å få style det selv neste gang du er hos frisøren, og så kan h*n si hva du evt gjør feil, og gi deg noen tips. Hvis du mener du bruker feil produkt, så kan du vel bare finne ut hva frisøren bruker, og kjøpe det.
En som vet Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Jeg ville også spurt frisøren hvilke produkter hun bruker, og evt hvilken sjampo og balsam hun har brukt på deg i tillegg. Evt bare spare til langt hår så du ikke trenger å style det så veldig... :gjeiper:
estrella Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2008 Langt hår Jeg har gjort mange bomkjøp når det kommer til å kjøpe det som frisørene bruker...
Possibly Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Jeg har samme problem, så jeg venter spent på flere svar.
estrella Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2008 Det eneste som gjlr at jeg ser noenlunde normal ut nå på håret er at jeg retter det ut..men det er jo egentlig ikke slik håret mitt er klippet til Så håper det er noen der ute med ett utrolig bra tips på lager
En som vet Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 Hva med å si til frisøren din at du pleier å rette det ut, og derfor be henne å klippe deg ETTER hun har rettet ut håret. Det kan kanskje hjelpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå