Gjest Silkeape Skrevet 18. juni 2008 #1 Del Skrevet 18. juni 2008 Dette er mitt første forsøk på en offentlig dagbok. Den forrige dagboken min er tykk og blå, og ikke skrevet i på fire år. Og det er litt vanskelig å begynne å skrive i den igjen, siden jeg føler jeg må fortelle den alt som har skjedd siden sist. Derfor prøver jeg dette i stedet. I dag var jeg hos Ragnhild. Jeg er hos henne hver uke, jeg forteller henne ting. I dag snakket vi mest om hvordan det skal bli å være ferdig med studiet. Mitt studium altså. Ragnhild og jeg snakker mest om meg, det er jobben hennes. Jeg fortalte at jeg ofte ser på boligannonser for tiden, jeg har lyst til å flytte til Oslo. Bare jeg blir ferdig. For den som måtte lure lever jeg et ganske stillferdig liv. Jeg leser mange bøker, jeg tegner, jeg går på skolen. En sjelden gang møter jeg en venninne i byen, eller snakker med en kamerat på telefonen. Det er ikke mange som vet hvem jeg er. En dag skal jeg kanskje bli mer omgjengelig, men ikke akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 22. juni 2008 #2 Del Skrevet 22. juni 2008 Hei hei og velkommen hit! Her på KG kan du være så omgjengelig som du selv vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå