Gjest Grafica Skrevet 23. juni 2008 #41 Skrevet 23. juni 2008 Kjære Angel, har du sett det jeg har skrevet om hvor ødelagte leppene mine er? Derfor bryr jeg meg så mye. Og akkurat disse to tingene har det vært mange diskusjoner om her på KG før, og det var slik jeg lærte hva som var i de. Ikke at jeg brukte de fordet, fordi jeg merka at det ikke var bra for leppene mine. Men jeg må være kjempeforsiktig med hva jeg bruker på leppene mine, ellers blir de helt ødelagt igjen. Jeg presiserte også i startinnlegget at det var ikke snakk om litt tørre lepper, men sprukken hud og sår... Da er ikke lypsyl nok
Gjest Gjest_Angel_* Skrevet 23. juni 2008 #42 Skrevet 23. juni 2008 Kjære Angel, har du sett det jeg har skrevet om hvor ødelagte leppene mine er? Derfor bryr jeg meg så mye. Og akkurat disse to tingene har det vært mange diskusjoner om her på KG før, og det var slik jeg lærte hva som var i de. Ikke at jeg brukte de fordet, fordi jeg merka at det ikke var bra for leppene mine. Men jeg må være kjempeforsiktig med hva jeg bruker på leppene mine, ellers blir de helt ødelagt igjen. Jeg presiserte også i startinnlegget at det var ikke snakk om litt tørre lepper, men sprukken hud og sår... Da er ikke lypsyl nok Ja jeg har lest!! Svarer ikke på noe jeg ikke har lest... Men når det gjelder det siste du skriver... Kanskje det ikke er her du bør spørre, men hos legen!?
Gjest Grafica Skrevet 23. juni 2008 #43 Skrevet 23. juni 2008 Det var for et engangstilfelle nå da, og legen min er tre timer unna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå