Gjest Gaby Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Har en litersflaske med Bacardi Grand Melon stående, som jeg ikke helt vet hva jeg skal bruke til.. Må jo lage noen fancye drinker, men er litt usikker på hva jeg skal blande med! Jeg klarer ikke sånne beiske, stramme smaker, sånn som gin&tonic smaker. Blæh Det må heller ikke være for surt. Og helst ikke for komplisert
Supraspinatus Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Du kan nok bruke drinken i det meste du bruker vanlig rom i. Kanskje ikke cola. ginger ale lime grand melon (denne er ikke så veldig søt heller) saften av 1 hel lime 4cl rom 4cl sukkerlake (lag sukkerlaken etter hvor søt du vil ha drinken)
PoisonIvy Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Har en litersflaske med Bacardi Grand Melon stående, som jeg ikke helt vet hva jeg skal bruke til.. Må jo lage noen fancye drinker, men er litt usikker på hva jeg skal blande med! Jeg klarer ikke sånne beiske, stramme smaker, sånn som gin&tonic smaker. Blæh Det må heller ikke være for surt. Og helst ikke for komplisert Bacardi Grand Melon Rum Cranberry Juice Sprite/7up Enkelt og godt
Gjest Gaby Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Takk for tips! Tranebærjusen blir det nok en stund til jeg får lyst på igjen, hadde nettopp en UVI og drakk 1,5 liter med tranebærjus hver dag.. Men jeg ble frisk av det iallefall! Får tusle ned på butikken og se hva jeg finner å blande med
Supraspinatus Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Takk for tips! Tranebærjusen blir det nok en stund til jeg får lyst på igjen, hadde nettopp en UVI og drakk 1,5 liter med tranebærjus hver dag.. Men jeg ble frisk av det iallefall! Får tusle ned på butikken og se hva jeg finner å blande med Et generelt tips er at en drink skal ha balanse mellom smakene. Bacardi grand melon er relativt søt derfor smaker det ofte godt med noe syrlig i. Brus er søtt fra før, og kan i noen tilfeller gi deg overdose med søtsmak - som noen er mindre utsatt for enn andre. (altså snakker om smak her). Det kan også være godt å lage mojito der du bytter ut vanlig rom med melon-romen.
Gjest Gaby Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Overdose av søtsmak, tror ikke det er så farlig i mitt tilfelle Er ikke så glad i lime, den kan ofte bli for bitter syns jeg. Sitron er mere min greie..
Supraspinatus Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 Overdose av søtsmak, tror ikke det er så farlig i mitt tilfelle Er ikke så glad i lime, den kan ofte bli for bitter syns jeg. Sitron er mere min greie.. Jeg liker sitron bedre jeg også, men lime er jo veldig på moten Jeg synes man godt kan bruke det i stedet for i mange tilfeller.
Gjest Gaby Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Hehe, ja den er visst det! Ikke har jeg iført meg tights på minst 15 år, da skal jeg jaggu klare å ikke bruke lime heller
PoisonIvy Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 Prøv denne: 4 cl Bacardi Grand Melón 2 cl Bacardi Apple 4 cl Lemon Sour-mix 4 cl Ginger Ale Kjempegod
Gjest Gaby Skrevet 20. juni 2008 #10 Skrevet 20. juni 2008 Ginger Ale, hva smaker det egentlig? Hehe, har ikke peiling på sånt jeg altså! Drikker liksom bare vin, jeg.
Supraspinatus Skrevet 21. juni 2008 #11 Skrevet 21. juni 2008 Ginger Ale, hva smaker det egentlig? Hehe, har ikke peiling på sånt jeg altså! Drikker liksom bare vin, jeg. Det smaker som en form for brus, bare med veldig lite sukker. Det er ikke så veldig søtt. Og som navnet tilsier, så smaker det også ingefær, bare ikke sterkt. Kjøp en og smak. Jeg synes ikke det er spesielt godt uten noe i, men det kan jo hende du synes det
Gjest ellevilla Skrevet 26. april 2009 #12 Skrevet 26. april 2009 Har en litersflaske med Bacardi Grand Melon stående, som jeg ikke helt vet hva jeg skal bruke til.. Må jo lage noen fancye drinker, men er litt usikker på hva jeg skal blande med! Jeg klarer ikke sånne beiske, stramme smaker, sånn som gin&tonic smaker. Blæh Det må heller ikke være for surt. Og helst ikke for komplisert Jeg syns rett og slett det er digg med sprite oppi! Noe annet som er digg somblandevann, er cider med forskjellige fruktsmaker. Har brukt både jordbær og meloncider--namnamnam!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå