mari4ever Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Noen andre som ikke kommer inn på www.strawberrynet.com ? irriterende....
En som vet Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Jeg kom meg heller ikke inn på siden deres i dag, så tror ihvertfall ikke det er pc'en din det er noe galt med! Bare å vente til de får fikset det tenker jeg... Men ja, irriterende!
mari4ever Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 Jeg kom meg heller ikke inn på siden deres i dag, så tror ihvertfall ikke det er pc'en din det er noe galt med! Bare å vente til de får fikset det tenker jeg... Men ja, irriterende! Okei det var bra å høre.... håper jeg kommer inn til i kveld:) for nå funker kortet mitt på nett:D Kan endelig bestille på strawberrynet.com og lookfantastic:D Er det noe du kjøper som jeg burde kjøpe på strawberrynet? noen favortitter?
Crash Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Det funker hvis du googler f.eks. strawberrynet dermalogica og går inn på den måten.. http://www.strawberrynet.com/skincare.aspx?BrandId=513
mari4ever Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2008 Det funker hvis du googler f.eks. strawberrynet dermalogica og går inn på den måten.. http://www.strawberrynet.com/skincare.aspx?BrandId=513 takk:D
En som vet Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Okei det var bra å høre.... håper jeg kommer inn til i kveld:) for nå funker kortet mitt på nett:D Kan endelig bestille på strawberrynet.com og lookfantastic:D Er det noe du kjøper som jeg burde kjøpe på strawberrynet? noen favortitter? Hmmmm.... Favoritter ja... Alt? :gjeiper: Neida, Clinique 3-trinnsystemet er veldig billig der hvis du bruker det. Ellers kjøper jeg alltid Elizabeth Arden sin maskara Double Density Maximum Volume der siden den er superbra og utrolig mye billigere der enn i Norge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå