Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 er så lei av små babyhår overalt.. noen som kan anbefale noe? syns biosilk fungerer men har hørt at silikonen tørker ut håret dessverre..
Gjest dalieo Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har mye fall i håret, og det kan være litt tørt. Bruker Bedhead After party. Gjør håret glattere og samler hårstråene som vil overalt
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har mye fall i håret, og det kan være litt tørt. Bruker Bedhead After party. Gjør håret glattere og samler hårstråene som vil overalt Takk:) da prøver jeg den! kostet jo bare 95kr på strawberrynet og :D
Gjest Gaby Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 (endret) Tigi på Strawberrynet? Det har jeg aldri sett? Edit: Jo, det har jeg.... Hihi Endret 18. juni 2008 av Gaby
Gjest dalieo Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Takk:) da prøver jeg den! kostet jo bare 95kr på strawberrynet og :D Supert, den anbefales virkelig Oi, så lite? Jeg kjøpte den hos frisør for 240 eller noe :klø: Da gjør jeg ikke dèt igjen!
laperla Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Smoothing serum fra Matrix Biolage og Silker fra KSM:)
Perelandra Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Min favoritt er Crema Styler fra Sebastian. Jeg har tørt hår med naturlige krøller og har prøvd mange forskjellige antifrizz produkter, men er mest fornøyd med denne.
Gjest dalieo Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 Min favoritt er Crema Styler fra Sebastian. Jeg har tørt hår med naturlige krøller og har prøvd mange forskjellige antifrizz produkter, men er mest fornøyd med denne. Hva koster den? Har også tørt hår med naturlig fall og litt krøller.
Perelandra Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 Jeg pleier å kjøpe den hos frisør og da koster den ca 300 kr, men jeg regner med at du kan få den billigere hvis du bestiller på nettet.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 #11 Skrevet 20. juni 2008 Min favoritt er Crema Styler fra Sebastian. Jeg har tørt hår med naturlige krøller og har prøvd mange forskjellige antifrizz produkter, men er mest fornøyd med denne. Så at det stod dette om den på LF: Styles and defines with weighted conditioning. It’s enriched with Next Generation Silicone Complex for superior smoothness and brilliance. Formulated to help protect your hair from heat styling damage Tørker ikke silikon ut håret? eller er dette tull?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå