Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

er så lei av små babyhår overalt.. :)

noen som kan anbefale noe? syns biosilk fungerer men har hørt at silikonen tørker ut håret dessverre..

Videoannonse
Annonse
Gjest dalieo
Skrevet

Jeg har mye fall i håret, og det kan være litt tørt. Bruker Bedhead After party. Gjør håret glattere og samler hårstråene som vil overalt :)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har mye fall i håret, og det kan være litt tørt. Bruker Bedhead After party. Gjør håret glattere og samler hårstråene som vil overalt :)

Takk:) da prøver jeg den! kostet jo bare 95kr på strawberrynet og :D

Skrevet (endret)

Tigi på Strawberrynet? Det har jeg aldri sett?

Edit: Jo, det har jeg.... Hihi :)

Endret av Gaby
Gjest dalieo
Skrevet
Takk:) da prøver jeg den! kostet jo bare 95kr på strawberrynet og :D

Supert, den anbefales virkelig :)

Oi, så lite? Jeg kjøpte den hos frisør for 240 eller noe :klø: Da gjør jeg ikke dèt igjen!

Skrevet

Smoothing serum fra Matrix Biolage og Silker fra KSM:)

Skrevet

Silker fra KMS er super!

Skrevet

Min favoritt er Crema Styler fra Sebastian. Jeg har tørt hår med naturlige krøller og har prøvd mange forskjellige antifrizz produkter, men er mest fornøyd med denne.

Gjest dalieo
Skrevet
Min favoritt er Crema Styler fra Sebastian. Jeg har tørt hår med naturlige krøller og har prøvd mange forskjellige antifrizz produkter, men er mest fornøyd med denne.

Hva koster den? :) Har også tørt hår med naturlig fall og litt krøller.

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe den hos frisør og da koster den ca 300 kr, men jeg regner med at du kan få den billigere hvis du bestiller på nettet.

Gjest Gjest
Skrevet

Så at det stod dette om den på LF: Styles and defines with weighted conditioning. It’s enriched with Next Generation Silicone Complex for superior smoothness and brilliance. Formulated to help protect your hair from heat styling damage

Tørker ikke silikon ut håret? eller er dette tull? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...