Lille84 Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Bestillt slankepillene på nettet, på ebay eksakt. Fikk brev fra posten idag om at jeg måtte sende en dokumentasjon pga regler ved legemiddel etc. men sende dokumnetajon for hva da, at jeg vil slanke meg? hvis disse pillene ikke inneholder noe som er ulovlig i norge burde o det gå greit. De har jo ikke åpnet pakke, det er ve uifra hva selger har skrevet utenpå pakken at den har bitt stoppet. må jo nesten ringe dem imorgen å sørre hva jeg skal gjøre, noen andre som har opplevd det samme og hva gjorde du?
Rosalie Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Hvis det er piller som er reseptbelagt eller ikke godkjente i Norge, vil du ikke få pakka gjennom tollen.
Gjest Gjest_Lille84_* Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 ok. vet ikke om de er det. men hva og hvordan skal jeg dokumentere dette ? bare bestillte noe jeg
CHANELine Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 ok. vet ikke om de er det. men hva og hvordan skal jeg dokumentere dette ? bare bestillte noe jeg Bare bestilte noe?Ikke bra.Vet aldri hva utenlanske piller inneholder.Jeg hadde ikke tatt sjangsen ihvertfall.
Gjest StockDama Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 ok. vet ikke om de er det. men hva og hvordan skal jeg dokumentere dette ? bare bestillte noe jeg Da kan det hende det inneholder noe som blir ansett som legemiddel, og derfor kan ikke du ta det inn i norge uten de rette papirene. Noe i den dur..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå