Caber Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Noen som har et bra lokale i østfold å komme med? helst så nærme Fredrisktad som mulig, og gjerne noe ala hovedgård, på hvaler e.l Har ikke lyst på rødekorshus eller standard selskapslokale, hilsen kresne meg :rødme:
Solstrålejenta Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Vi skal gifte oss på Det Grunnmurede Provianthus i Gamlebyen i Fredrikstad. Det er definitivt ikke et standard selskapslokale iallefall... 1,5 meter tykke murvegger og to lange saler med buet tak. Veldig intimt og koselig og litt middelaldersk... Men det er klart -det er jo et stykke unna et stort herskapshus da... :smile:
Caber Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2008 De grunnmurede giftet søskenbarnet mitt seg i, og det er kjempefint der problemet mitt er bare at det blir svært varmt når det er mange gjester og belysningen er dårlig så ble så mye dårlige bilder. men utenom det er det kjempefint Elingård har jeg ikke tenkt, på, må sjekke mer der ja spøker der.. hihi
Gjest Alvebruden Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 De grunnmurede giftet søskenbarnet mitt seg i, og det er kjempefint der problemet mitt er bare at det blir svært varmt når det er mange gjester og belysningen er dårlig så ble så mye dårlige bilder. men utenom det er det kjempefint Elingård har jeg ikke tenkt, på, må sjekke mer der ja spøker der.. hihi Ja, det spøøøøøøøøker, men jeg tror ho Birthe er ganske hyggelig
Solstrålejenta Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 De grunnmurede giftet søskenbarnet mitt seg i, og det er kjempefint der problemet mitt er bare at det blir svært varmt når det er mange gjester og belysningen er dårlig så ble så mye dårlige bilder. men utenom det er det kjempefint Elingård har jeg ikke tenkt, på, må sjekke mer der ja spøker der.. hihi Ja, jeg er litt bekymret for varmen der selv, men vi får bare passe på at vi får luftet godt og har oppe noen vifter... Vi hadde forøvrig tenkt å lyssette salen så det ikke blir for mørkt, men heller ikke for mye så vi bevarer den intime stemningen
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Jeg skal gifte meg i Kommandantgården i Gamlebyen neste år. Veldig fint der.
Solstrålejenta Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Er du interessert i å gifte deg i gamlebyen finner du oversikt over alle utleiestedene her Der får du også oversikt over hvor mange gjester de forskjellige lokalene tar...
Gjest Alvebruden Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 Jeg skal gifte meg i Kommandantgården i Gamlebyen neste år. Veldig fint der. Der er det veldig fint. :rødme: Spøker der også visstnok. Var på mediumvandring der med 2 klarsynte og en som kjenner gamlebyen ut og inn. Hun som kjenner veldig godt til historien der fortalte oss at det spøker der. En eldre dame som lager litt leven og tuller med gjestene på bryllupsfester og forsamlinger sa ho. Det kan jo bli en spennende opplevelse hvis det er sant.
tuppe Skrevet 3. oktober 2008 #10 Skrevet 3. oktober 2008 Hei Noen som har tips om gode frisører/ sminkører og blomsterleverandører i Fredrikstad? Bor langt hjemmefra, og er ikke så lett å stikke innom for å ta en prat med de forskjellige... Der er det veldig fint. :rødme: Spøker der også visstnok. Var på mediumvandring der med 2 klarsynte og en som kjenner gamlebyen ut og inn. Hun som kjenner veldig godt til historien der fortalte oss at det spøker der. En eldre dame som lager litt leven og tuller med gjestene på bryllupsfester og forsamlinger sa ho. Det kan jo bli en spennende opplevelse hvis det er sant.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå