Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hjeeeelp! Sitter å leser om hva folk har sagt her inne om afroditeklinikken, mye bra men også mye dårlig!!

Jeg skal dit på fredag og ta brazilian, armhuler og legger!! Har aldri gjort det før og blir veldig redd når andre skriver at de har fått blåmerker nedentil hos dem!

Er det noen der ute som kan hjelpe meg! Noen som har erfaring med denne klinikken?

Tuuuusen takk for alle svar, må avbestille så fort som mulig hvis de er dårlige, så jeg slipper å betale!

Endret av Girly86
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hjeeeelp! Sitter å leser om hva folk har sagt her inne om afroditeklinikken, mye bra men også mye dårlig!!

Jeg skal dit på fredag og ta brazilian, armhuler og legger!! Har aldri gjort det før og blir veldig redd når andre skriver at de har fått blåmerker nedentil hos dem!

Er det noen der ute som kan hjelpe meg! Noen som har erfaring med denne klinikken?

Tuuuusen takk for alle svar, må avbestille så fort som mulig hvis de er dårlige, så jeg slipper å betale!

Jeg har vært der tidligere, men det kan du sikkert se i en av de gamle trådene også. Jeg har ingenting å utsette ihvertfall, syns hun som behandlet meg var rask og proff, i tillegg til at prisen var lav.

Blåmerker kan man få av å vokse generelt, det kommer mer ann på din hudtype enn hudpleieren! Blåmerker advares det jo også om i pakken til Veet også...

"Ribbet kylling"-looken varer en dag eller så (samme med eventuelle blåmerker - jeg fikk ingen) etter det er det hårfritt og fint i et par uker. Vel verdt den lille smerten.

Skrevet

Heisann

Er nok som andre vil si også, opp til den enkelte personlig om man "tåler" behandlingen. For blåmerker og utslett kan man få, uavhengig av hvem som utfører.

jeg har vært der flere ganger. utførte voksing av legger sist gang, og det var dårlig! Hun gjorde det rett og slett veldig dårlig. Det satt igjen masse hår etterpå, hun sa at det kunne bare ikke bli bedre, og det var som om jeg skulle ha gjort det selv. Men som sagt, om det var pga hårveksten min, eller henne vet jeg ikke.

Ellers har jeg nappet, farget og diverse og det hr vært fint=) God stemning der og ikke så dyrt! Det er nok verdt forsøket;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...