Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei:)

Det ble slutt med kjæresten for to uker siden. Vi har delt et flott år sammen, men nå fant vi ut at vi begge hadde hatt godt av og kommet seg ut av dette forholdet. Det har vært så masse tull som vi ikke orket mere.. og vi har på en måte vokst mer og mer fra hverandre. Vi blei med andre ord enige om at dette var det beste for oss begge. (Les: Jeg var kanskje liiitt mer enig, heh :filer: ).

Men uansett.. Jeg satt i pausa mi på jobben i går og tenkte at han sikkert hadde blitt glad for noen fine ord på mld. :mobil: Vil bare glede han litt med noe koselige.

Noen som har noen søte små dikt eller annet fint jeg kan sende han som en liten oppmuntring om at jeg fortsatt er glad i han? Vil bare at han skal forstå at han er en fantastisk gutt.. og at vi har mye fint og se tilbake på... men at dette var for vårt eget beste.. Hmm:)

Kom med forslag da vel :sukk:

post-22119-1213789333_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Gjest dalieo
Skrevet

Skriv at du ønsker han alt godt i livet :) Og at du bestandig er her for han, eller noe slikt.

Gjest Keitel
Skrevet

Tja, hvis du kjenner noen som er kjent for å være litt lett på tråden, send han nummeret hennes :D

Det hadde jeg satt pris på.

Gjest Oxford
Skrevet

I en slik situasjon tror jeg faktisk at jeg hadde satt pris på å ikke høre noe mer fra min eks, det hadde nok bare fått meg til å håpe på noe "mer".

Skrevet
Kom med forslag da vel :sukk:

Det er åpenbart at du savner at han gir deg oppvarting. Derfor luller du deg inn i en tro om at du vil være snill mot ham, mens du egentlig bare ønsker bekreftelse på at han fremdeles vil ha deg.

Slipp ham fri nå, jentunge.

Skrevet

Jeg hadde ikke satt pris på en sånn melding.

Gjest Lillebøll
Skrevet
Det er åpenbart at du savner at han gir deg oppvarting. Derfor luller du deg inn i en tro om at du vil være snill mot ham, mens du egentlig bare ønsker bekreftelse på at han fremdeles vil ha deg.

Slipp ham fri nå, jentunge.

Helt enig. La nå mannen få være i fred.

Gjest Naria
Skrevet

Enig med de siste som har svart her, synes ikke du skal sende noen melding.

Gjest Britt Banditt
Skrevet

Jeg syns ikke du skal sende han noen melding. La han være i fred. Om dere skal ha kontakt bør du vente en god stund (én uke er ikke en god stund :tunge1:), til dere begge har kommet dere videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...