s0et Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Hei! Lurte på om det var noen har som har erfaring med denne nettsiden? Jeg har lett litt rundt på nettet, men det eneste jeg finner er kommentarer fra folk som er 3-4 år gamle. Hadde håpet at noen hadde erfaringer fra 2007/2008? :D
Parfumfreek Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Vel, jeg leste ganske nylig at kunder måtte vente i flere uker før de fikk varene. Noen ganger fikk de beskjed om at varen var utsolgt. De har samme vareutvalg som Strawberry .. og siden det tar flere uker før varene kommer .. Tror jeg heller ville bestilt direkte fra Strawberry selv!
s0et Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 Vel, jeg leste ganske nylig at kunder måtte vente i flere uker før de fikk varene. Noen ganger fikk de beskjed om at varen var utsolgt. De har samme vareutvalg som Strawberry .. og siden det tar flere uker før varene kommer .. Tror jeg heller ville bestilt direkte fra Strawberry selv! Vel, det var der jeg i utgangspunktet bestilte fra, men bruker ikke de lang tid så vet ikke jeg. Vi bestilte for 20 dager siden, og det sto at varene skulle være fremme i løpet av 7-12 dager. Vi sendte mail til strawberrynet for å undersøke hva som skjedde, og jo da fikk vi beskjed om at varene ikke var blitt sendt enda(!) fordi de måtte undersøke om det kortet vi bestilte fra sto i eierens faktiske navn, og dette kunne vi enkelt frigjøre med å sende en vanlig regning fra det kortet! Og det hadde de altså gått der i 20 dager uten å sagt et pip til oss om det. Vi avbestilte selvsagt varene. Jeg har hørt mye bra om strawberrynet, men dessverre har ikke jeg og de to andre venninne som skulle bestille der et bra inntrykk. Det eneste negative jeg har funnet om duft.no er skrevet for 3-4 år siden. Kan du sende meg en link til det nye du har lest?
s0et Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2008 Jeg fikk aldri varene mine derfra. Hm, er det lenge siden?
Mul@n Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 En mnd eller to, sendte også purremail men fikk aldri svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå