Gå til innhold

Snap Drive


ninuska_

Anbefalte innlegg

Hei hei,

Bilen skal inn på "feil-søking" i morgen hos Snap Drive. Er det noen som vet hvor mye dette koster? Jeg spurte mannen i telefonen, men jeg hørte ikke helt hvor mye han sa, men det hørtes ut som om han sa ca. 500 kr. Kan dette stemme? De skal bare gå over og se om det er noe i veien med bilen min.

Håper på raskt svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Uten at jeg er helt sikker, så høres det ut som en fornuftig pris. Husk at de skal ha betaling for bruk av mannskap, utstyr osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte hvor mye de tok for å sjekke en ting på bilen min pga bilen min er overopphetet hele tiden, uten at det er kjølevæsken, og da sa han 500kr. Har han ikke inkludert mannskap og utstyr der? Syns 500kr er mye for å bare se at vifte / termostat er i orden, hvis de i tillegg skal ta mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en sensor på radiatoren. 1500kr å fikse. Så alt i alt ble det 2000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

500 for feilsøking... horibelt.. men men.

Fleste verksteder tar jo en pris for dette, men dersom du velger å fikse feilen hos dem bortfaller feilsøkingsgebyr. Så du bør spørre om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men i tillegg til feilsøkingen tok de seg betalt for trykktesting og påfylling av kjølevæske uten å spørre. Jeg har tenkt å gå for hele beløpet tilbake.

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke overrasket, snap drive er et verksted jeg definitivt aldri mer vil bruke etter at de presterte å ødelegge bremsene mine etter at de byttet de.

kjørte hjem (ca 5 km) og idet jeg kjørte inn i gata så mistet jeg alt av bremsekraft, godeste snap påstår først at dette måtte være min feil men de tverrvendte når en dyktig falckmann ristet litt i de når vi sto der.

toppen av kaka var vel når de nektet å refundere beløpet jeg betalte for å få "fikset" bremsene mine men etter mye om og men ga de seg der og.

det som skremmer meg er at dette ikke er den første historien jeg hører om de, har i ettertid snakket med folk som har jobbet der og sluttet pga et urimelig arbeidspress som igjen fører til feil på bilene.

håper bare at dette kun gjelder her i området (tre verksteder) og at de har bedre forhold andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig. Det er en annen tråd jeg har skrevet i hvor de har fikset helt feil del i bilen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Karen_*

Jeg har brukt Snap Drive i Stavanger og er kjempefornøyd. Var og hentet bilen idag og den var som ny .. prisen var latterlig billig og en test de tok av radiatoren ble ikke fakturert i det hele tatt ...

Det er den desidert beste verkstedopplevelsen min .. er ikke i tvil om at jeg kommer til å bruke dem neste gang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mari_*
Jeg har brukt Snap Drive i Stavanger og er kjempefornøyd. Var og hentet bilen idag og den var som ny .. prisen var latterlig billig og en test de tok av radiatoren ble ikke fakturert i det hele tatt ...

Det er den desidert beste verkstedopplevelsen min .. er ikke i tvil om at jeg kommer til å bruke dem neste gang også.

Jeg er også stor-fornøyd med Snap Drive i Stavanger og på Forus. En fantastisk service, og dyktige folk. Billigt var det også! :) Her går jeg definitivt igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt Snap Drive på Forus og her tar jeg aldri bilen min igjen!! Det ble byttet bremseklosser på bilen og etter å ha kjørt i 5 min hører jeg en forferdelig skingrende lyd, jeg blir så redd at jeg bråstopper midt i veien. Det viser seg at Snap Drive ikke har festet hjulet skikkelig etter bremsekloss skifte og det henger og slenger på akslingen, gjett om jeg ble forbanna!! Heretter har jeg holdt meg til merkeverksted selv for rep av småting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil er dyrt.

Hvordan er Snap Drive i Oslo? Tenker spesielt på den som ligger rett ved Valle Hovin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

en bekjent av meg er mekaniker og han får stadig spørsmål om hvorfor de tar så mye for og finne feilene også enda mer for og fikse, han pleier og si det slik "jeg tar ikke mer enn 100kr for og finne feilen, så tar jeg 300kr for og vite hvor jeg skal leite etter feilen og 100kr for at jeg taper penger på og hjelpe deg i stede for og reparere andre sinne biler" derfor koster det 500kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...