Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Vurderer å bestille Tigi Bedhead shampo og balsam fra Blivakker.no. Shampoen koster 219,- for 750ml - er ikke dette utrolig billig!? Eller finnes det steder de selges enda billigere? Erfaringer med Tigi Bedheads produkter, eventuelt hvilke?
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Vurderer å bestille Tigi Bedhead shampo og balsam fra Blivakker.no. Shampoen koster 219,- for 750ml - er ikke dette utrolig billig!? Eller finnes det steder de selges enda billigere? Erfaringer med Tigi Bedheads produkter, eventuelt hvilke? Fant enda billigere på Lookfantastic og Strawberrynet:) Hvor mye er frakten på disse to stedene, forhold til Blivakker?
Maneo Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har hørt rykter om at frakten på Blivakker er ganske så dyr, så da lønner det seg å handle på Lookfantastic.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har hørt rykter om at frakten på Blivakker er ganske så dyr, så da lønner det seg å handle på Lookfantastic. Takk:) Fant desverre ut at Tigi tester på dyr, så blir ikke noe kjøp av det likevel... Men tenker på å kjøpe Joico fra Lookfantastic i stedet. Har tørt og litt brusete hår (mye småhår som ikke legger seg på toppen...). Vil ha blankt, glanfullt hår:) Tips? Vil gjerne ha tips om andre produkter også. Ikke bare Joico, men i hovedsak Joico...
Bex Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Uansett, har de shampoen på Strawberrynet, vil jeg tro det blir billigst, for der betaler du ikke frakt. Jeg kjøper hvertfall alltid derfra
Maneo Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Takk:) Fant desverre ut at Tigi tester på dyr, så blir ikke noe kjøp av det likevel... Men tenker på å kjøpe Joico fra Lookfantastic i stedet. Har tørt og litt brusete hår (mye småhår som ikke legger seg på toppen...). Vil ha blankt, glanfullt hår:) Tips? Vil gjerne ha tips om andre produkter også. Ikke bare Joico, men i hovedsak Joico... Jeg bruker - denne - fra Sebastian. De tester ikke på dyr. Den tynger litt ned, men det var også det jeg ønsket å oppnå. Samtidig gir den glans og roer ned brusete hår. Dessverre har jeg litt problemer med lukta, vanilje.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 Jeg bruker - denne - fra Sebastian. De tester ikke på dyr. Den tynger litt ned, men det var også det jeg ønsket å oppnå. Samtidig gir den glans og roer ned brusete hår. Dessverre har jeg litt problemer med lukta, vanilje. Takk for tips:) Liker ikke vailjelukt jeg heller...=p Men hvis den funker, går det sikkert fint!
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Jeg bruker - denne - fra Sebastian. De tester ikke på dyr. Den tynger litt ned, men det var også det jeg ønsket å oppnå. Samtidig gir den glans og roer ned brusete hår. Dessverre har jeg litt problemer med lukta, vanilje. Kjøper du denne på Lookfantastic.com? Er prisen den som står, eller må man betale toll/frakt i tillegg?
En som vet Skrevet 20. juni 2008 #9 Skrevet 20. juni 2008 Kjøper du denne på Lookfantastic.com? Er prisen den som står, eller må man betale toll/frakt i tillegg? Toll betaler du bare hvis beløpet kommer over 200 kr. Du kan regne om prisen med en valutakalkulator, bare gi det litt slingringsrom! Du må betale frakt, hvor mye den kommer på ser du når du bestiller, men den har vel ligget på 50-60 kr hvis jeg ikke husker helt feil (har ikke bestilt derfra på en stund nå). Frakten kommer deimot utenom de 200 kr, så er altså bare selve produktene du må passe på å få under den prisen!
laperla Skrevet 20. juni 2008 #10 Skrevet 20. juni 2008 Takk:) Fant desverre ut at Tigi tester på dyr, så blir ikke noe kjøp av det likevel... Men tenker på å kjøpe Joico fra Lookfantastic i stedet. Har tørt og litt brusete hår (mye småhår som ikke legger seg på toppen...). Vil ha blankt, glanfullt hår:) Tips? Vil gjerne ha tips om andre produkter også. Ikke bare Joico, men i hovedsak Joico... Hei:) Du har Silk result fra Joico da. Den er knallfin. Håret blir blankt og mykt. Lukter nyyydelig også. Der de har den på Lookfantastic. Shampoo og balsam i sånn pakke koster bare 188 kr.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 #11 Skrevet 20. juni 2008 Takk begge to:) Må sjekke ut Silk result...
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 #12 Skrevet 20. juni 2008 Har prøvd K-Pak fra Joico og likte disse kjempegodt! Noen som vet hvordan den er i forhold til Silk Result? Har tørt hår, men vet ikke om jeg trenger reparasjon akkurat... Hvilken bør jeg velge?
laperla Skrevet 20. juni 2008 #13 Skrevet 20. juni 2008 Har prøvd K-Pak fra Joico og likte disse kjempegodt! Noen som vet hvordan den er i forhold til Silk Result? Har tørt hår, men vet ikke om jeg trenger reparasjon akkurat... Hvilken bør jeg velge? Bruker hele Kpak serien og har også prøvd Silk result. Kapak'en innholder jo egenskaper som gjenoppbygger håret, samtidig som den gir glans. Slik result er vel en serie som kun gir masse gans. (Ser på nettsiden deres at den også inneholder proteiner...) Som du sier, at håret kanskje ikke har behov for peparasjon... Så kanskje det hadde vært en ide å prøvd Silk result? Det er jo en mulighet å blande produkter også. F.eks. bruke shampoo og balsam fra Silk result pluss (en av) hårkurene fra Kpak?
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 #14 Skrevet 20. juni 2008 Bruker hele Kpak serien og har også prøvd Silk result. Kapak'en innholder jo egenskaper som gjenoppbygger håret, samtidig som den gir glans. Slik result er vel en serie som kun gir masse gans. (Ser på nettsiden deres at den også inneholder proteiner...) Som du sier, at håret kanskje ikke har behov for peparasjon... Så kanskje det hadde vært en ide å prøvd Silk result? Det er jo en mulighet å blande produkter også. F.eks. bruke shampoo og balsam fra Silk result pluss (en av) hårkurene fra Kpak? Takk! Tror jeg prøver Silk Result, jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå