Gå til innhold

hvor lang tid tar det før du kommer?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hva er gjennomsnittet egentlig?

det tar nemlig evigheter med meg, og da må jeg bruke noe med batterier for at det skal funke i det hele tatt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjah, det kommer vel an på om jeg går, sykler eller tar bilen, tenker jeg! Skal komme så snart jeg kan! :hoho:

Neida, over til saken: Det finnes vel ikke noe gjennomsnitt på dette, noen jenter bruker kort tid - andre laaang tid. Hvis man kommer lettere på egenhånd så har vel dette noe med at man selv vet hva man liker best! (Ikke alle tør å fortelle/styre partneren på dette området). Det er for eksempel en del jenter som kun får orgasme når klitoris stimuleres, og det er det ikke alle gutter som har fått inn i skallen :blunke:

Skrevet

Har det jævlig godt i køyen, så jeg har da for pokker andre ting å gjøre enn å ta tiden :sminkedokke:

kom igjen så klarer vi ny pers.... go go go go :roll:

Skrevet
Har det jævlig godt i køyen, så jeg har da for pokker andre ting å gjøre enn å ta tiden  :sminkedokke:

kom igjen så klarer vi ny pers.... go go go go  :roll:

Så var det vel ikke akkurat det gjest her ville du skulle gjøre heller. De fleste jenter vet om det tar 2 min eller en halvtime før det skjer ting!

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg er blant de heldige som kan komme veldig fort, hvis jeg ordner sjøl trenger jeg fem til ti minutter og da har jeg kanskje to eller tre orgasmer.

Har det sånn med partner også, kommer fort og mange ganger. Men jeg har trent meg opp. Slapper skikkelig av, og bruker hodet, uten at jeg kan forklare hva jeg mener. Men det er selvsagt ikke bevisst, at jeg ligger og tenker, "nå må jeg komme, nå må jeg komme", men jeg klarer på et vis å tenke at dette er det beste i verden, og da kommer jeg som bare pokker. Trenger bare å bli tatt litt på, eller få penis plassert så kommer jeg, hvis jeg er kåt nok først. 2 minutter kanskje?

Hm, svarte jeg nå eller?

Skrevet

OK! Skal prøve å svare litt mer seriøst. Jeg aner rett og slett ikke hvor lang tid jeg bruker på å komme. Noen ganger er jeg kåtere enn andre og da kommer jeg fortere. Og noen ganger utsetter vi/jeg orgasmen med hensikt.

Bruker vel alt fra 5 min til 30-45 min tenker jeg. Sånn cirka :wink:

Skrevet

For å ikke være flåsete, så kan vi heller være litt nøyaktigere, man setter på en porrfilm og stoppeklokke (stoppeklokke finnes det på alle nyere mobiler)...

Skal man være skikkelig flink, så kan man gjøre som Ron Jeremy telle ned fra ti til man spruter...

Skrevet

Aaaaaaaaaaaaaaaaaltfor treg i følge min kjære..... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Her kan en seanse vare fra to-tre minutter til to-tre timer.

Det kommer helt an på settingen, stemninga og type sex... De kjappe kan være vel så gode som de lange seansene, men de lange er sjølsagt gode lenger :D For min del begrenser det seg dessuten sjelden til en orgasme. Den første kan komme etter noen få minutt, mens den siste i en seanse kommer en time eller to senere.

Jeg er heldig jeg, og enda heldigere er jeg som har en multiorgasmisk mann :kysse:

Skrevet

Har ALDRI!!! tatt tiden.....Skal jeg byne m d???? Tror jeg blir litt satt ut da......jeg mener m tanke på den klokka og at man skal byne kanske klokka elleve og at du skal huske å SE!!! på den....ja, når da???? AKKURAT i d d går.......eller skal vi kanskje engasjere en tidtaker.... :o :o :o

Skrevet

Jeg kan komme når vi vil :sjarmor:

Altså innen to minutter (tror tidligere enn det er noe umulig for meg) eller etter lang lang tid. Har vi en kjapp en fikser vi en orgasme tidlig, har vi god tid og ønsker å holde på leeeenge, utsetter vi orgasmen en stund.

Gjest Anonymous
Skrevet

Minner meg om når jeg slikka kjæresten min så hun kom etter ca 30 sekunder...

:sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet
Minner meg om når jeg slikka kjæresten min så hun kom etter ca 30 sekunder...

:sjarmor:

Åhhhhhhhhhh, steike :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Persen er 11 minutter og 53 sekunder. Gjennomsnittet er 17 minutter og 12 sekunder.

Gjest gjest1
Skrevet

varierer jo veldig fra gang til gang det da. Jeg har opplevd å komme i samme øyeblikk som elskeren synker inn i meg, uten å ha noe forspill foran en gang. Andre ganger kommer jeg bare ikke i det hele tatt, uansett hva han gjør med tunge, fingre eller p***...

Kommer an på dagsformen og kåtheten der og da tror jeg....

På egenhånd kommer jeg som regel i løpet av et par minutter, men da er det jo fordi jeg kjenner at jeg må bare få ut spenningen hvis jeg skal kunne klare å fortsette med mine daglige gjøremål...

Skrevet

Det finnes det ikke noe fasitsvar på, varierer fra person til person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...