Lille84 Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Noen som har bestillt noe av det påp ebay, og noe som har prøvd... noe effekt? ser de reklamerer for mye forskjellige der man kan kjøpe.
Gjest slankern Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Noen som har bestillt noe av det påp ebay, og noe som har prøvd... noe effekt? ser de reklamerer for mye forskjellige der man kan kjøpe. Det er jo helt ekstremt mange slankepiller å få kjøpt på ebay fra flere forskjellige selgere, så det er jo ikke lett å si noe generelt akkurat. Men jeg tipper omtrent alt er humbug! Likevel klarte jeg å bestille noen en gang, er ganske kjapp i avtrekkeren når jeg sitter på auksjoner og kasta meg på noen som kun gikk for et par dollar. Endte med at jeg fikk et brev fra tollvesenet som høflig informerte meg om at de inneholdt et stoff som var ulovlig/reseptbelagt i norge og at jeg måtte sende dokumentasjon på at jeg hadde lov til å innføre dem hvis ikke ble de sendt i retur. Har også hørt om ei som ble oppringt av tollvesenet/politiet, tror det var efedrinpiller hun hadde kjøpt på ebay. Så vær obs på hva pillene inneholder og ikke bli overrasket om de blir stoppet i tollen.
Lille84 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 har bestillt jeg også, men fikk refundert fra paypal før den ble sendt, siden det ikke var lov i norge. men venter på noen andre jeg har bestillt da, håper det kommer frem.
Lille84 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2008 men funket de på deg? ser på ebay at de skryter pillene opp i skyene....
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Har kjøpt Hoodia slankepiller (som demper sultfølelse) + sovepiller, og begge deler funker.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Husk at mange av pillene en får kjøpt på e-bay inneholder stoffer som står på narkotikalisten i norge. Åpner tollvesnet pakken din, sender de den til politiet og du blir innkalt til avhør/evt får bot direkte. Ikke gøy å få ødelagt eventuelle jobbansettelser pga slankepiller.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Husk at mange av pillene en får kjøpt på e-bay inneholder stoffer som står på narkotikalisten i norge. Hvor i alle dager har du det fra? Jeg har vært aktiv på Ebay i 8 år, og har ALDRI sett at de selger medisiner som her til lands står på "narkotikalisten". Dette må du bevise.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 Husk at mange av pillene en får kjøpt på e-bay inneholder stoffer som står på narkotikalisten i norge. Hvor i alle dager har du det fra? Jeg har vært aktiv på Ebay i 8 år, og har ALDRI sett at de selger medisiner som her til lands står på "narkotikalisten". Dette må du bevise. Det ser jeg hver dag da jeg jobber med dette Mange virkestoffer som brukes i utenlandske slankepiller står på denne listen. Nederst her ser du listen
Leo Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 Det ser jeg hver dag da jeg jobber med dette Mange virkestoffer som brukes i utenlandske slankepiller står på denne listen. Nederst her ser du listen Ja, og disse stoffene står på denne listen ene og alene fordi norske myndigheter ønsker at nordmenn skal slite litt når de slanker seg Ærlig talt, man kjøper ikke medikamenter av ukjente og uautoriserte tilbydere på nettet!
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2008 #10 Skrevet 18. juni 2008 Det ser jeg hver dag da jeg jobber med dette Mange virkestoffer som brukes i utenlandske slankepiller står på denne listen. Nederst her ser du listen Hvor på EBAY har du funnet auksjoner som tilbyr medikamenter som faller inn under den norske narkolisten? Det er DENNE påstanden jeg vil du skal bevise.
Veslejenta Skrevet 18. juni 2008 #11 Skrevet 18. juni 2008 (endret) Tråden er ryddet i henhold til Kvinneguidens regler. Veslejenta - moderator Endret 18. juni 2008 av Veslejenta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå