Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg har oppdaget at jeg har fått så utrolig mye mer hår på magen nå som jeg er gravid. Er det flere som har fått økt hårvekst, og hva gjør dere nå som det nærmer seg sommeren og magene kan vises litt oftere frem, og det blir forvarmt med gensere og t-shorter?

Forsvinner disse mørke hårene etter fødselen?

Jeg forsøkte å ta dette temaet opp med jordmor sist jeg var hos henne, men hun bare flirte ta meg. Og sa at hvis de plaget meg burde jeg ta og nappe de vekk. Men hvis jeg gjør det vil de bare vokse ut stive og fæle igjen. Har forsøkt dette med andre små hår jeg tidligere hadde på magen. Så det vet jeg med sikkerhet at det ikke vil bli særlig bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har hørt om mange som har økt hårvekst.Det er helt vanlig.Jeg har fått små-dun på undersiden av kinnet og opp til øret på en måte.Kun jeg som ser det da,i sterk sollys.

Men noen får hårete legger, og mage slik som du.Går bort etter fødselen det

Skrevet

Har lest om dette i en baby-bok. der stod det at det kunne være tegn på at det var gutte-baby :D

Uansett, det stod også at de ville gå bort etter fødselen :D

Skrevet

Stemmer det.........hadde ikke noe hårvekst med jentene og nå venter jeg gutt

Gjest Anonymous
Skrevet

:D Takk og lov at de vil forsvinne. Hvis det stemmer det dere sier at det da vil bli gutt, da stemmer magefølelsene våres om at vi vil få en gutte baby. Hvorfor vi har den følelsen er ikke godt å si. Så vi får bare vente i spenningen. Og satse på at disse irriterende hårene vil forsvinne.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har økt hårvekst på magen, men ikke så mye at det plager meg. Ei venninne av meg har fått veldig mye hår, og hun venter ei jente...så jeg tror ikke helt det med at det tyder på gutt. Kan jo bleike hårene, blir jo litt mindre synlige da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...