Gå til innhold

SATC - Spoiler-tråd

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Her kan vi diskutere handlingen - så ikke det blir noe krøll på den andre tråden :)

Tenk om Carrie hade tatt seg et minutt til å snakke med Big før hun hev blomsten - da hadde han kommet tilbake og hun hadde sluppet et halvt års kjærlighetssorg.

Men da hadde selvfølgelig handlingen i filmen vært noe annet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Enig! For min del virket det litt merkelig at to mennesker overhodet ikke snakker med hverandre på nesten et år etter en slik hendelse. Når det liksom er den ekte kjærligheten mener jeg!

Og så synes jeg Carries opphisselse over at Miranda ikke hadde fortalt det hun sa til Big var litt overdrevet. Big er da en voksen mann, og det er vel neppe en kommentar som det som får han til å ombestemme seg?

Digget filmen! For min del kunne det vært en del 2 som varte like lenge ;)

Gjest Bellatrix
Skrevet
Her kan vi diskutere handlingen - så ikke det blir noe krøll på den andre tråden :)

Tenk om Carrie hade tatt seg et minutt til å snakke med Big før hun hev blomsten - da hadde han kommet tilbake og hun hadde sluppet et halvt års kjærlighetssorg.

Men da hadde selvfølgelig handlingen i filmen vært noe annet.

Det er sant. En ting å bli skikkelig lei seg der og da, men hun burde da ha snakket med han etterpå.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Og så synes jeg Carries opphisselse over at Miranda ikke hadde fortalt det hun sa til Big var litt overdrevet. Big er da en voksen mann, og det er vel neppe en kommentar som det som får han til å ombestemme seg?

Nja. Big er en voksen mann, men jeg synes likevel det var dust av Miranda å si dagen før bryllupet at de ikke burde gifte seg.

Gjest Ansjoni
Skrevet

Tror ikke kommentaren fra Miranda hadde så veldig mye å si, da var han iallefall utrolig lett påvirkelig. Ikke det smarteste å si akkurat, men noen avgjørende betydning hadde det vel ikke. Skjønner forsåvidt at Carrie ble sint da hun hørte det, for da fant hun vel en god unnskyldning for hvorfor ting ble som de ble.

Skrevet

Det er ikke unormalt at man ikke snakker med en person som man skulle gifte seg med og som forlater en ved alteret.

Og hvor mange hadde summet seg, tatt seg sammen og pratet med typen når han ringer mens du så og si står foran alteret og sier: Jeg kommer ikke lell jeg ...

Men for all del - det kan være dere hadde klart det, selv vet jeg at jeg ikke hadde klart det, og jeg hadde ikke pratet med mannen som forlot meg ved alteret.

Synes ikke Carries reaksjon på Mirandas uttallse til John var noe spesielt stor jeg. Ganske naturlig vil jeg heller si (i alle fall blandt de jeg kjenner av damer, kanskje vi er unaturlige ...) at man etter å ha hatt et helvete faktisk får greie på at venninna di kunne ha vært årsaken, men det er ikke det verste, det verste er at hun ikke fortalte det til deg før.

Ang. John og hans reaksjon på Mirandas uttalelse så er det jo ganske forståelig det og. Mannen gikk i tenkeboksen, fikk kalde føtter og det bryllupet som de pratet om først var jo blit enormt i forhold til planen om å bare stå foran en dommer. Det er mange menn (også kvinner) som har blitt skremt skikkelig dagen før bryllupet sitt og vært på nippet til å ombestemme seg.

Ang. Miranda som sa det hun sa til John, så kan jeg skjønne det og jeg. Hun var forbannet - såret over at Steve hadde gjort som han hadde gjort, og hun tenkte at ting hadde vært mye bedre enn ekteskapet, for da hadde hun sluppet at mannen var utro. Men for all del - dere som synes det var dumt har sikkert aldri sagt noe dumt noen gang. ;)

Likte filmen godt. Den hadde det jeg håpet den ville ha. Den gav meg 2,5 timers underholdning, og jeg ser frem til at den kommer på DVD, for jeg må så visst ha den i samlingen min.

Skrevet
Ang. Miranda som sa det hun sa til John, så kan jeg skjønne det og jeg. Hun var forbannet - såret over at Steve hadde gjort som han hadde gjort, og hun tenkte at ting hadde vært mye bedre enn ekteskapet, for da hadde hun sluppet at mannen var utro. Men for all del - dere som synes det var dumt har sikkert aldri sagt noe dumt noen gang. ;)

Skjønner godt at hun sa dette til John jeg, da hun følte seg vært sveket av Steve, og siden han hadde oppsøkt henne på middagen. Hun måte få ut noen innestengte følelser, og tilfeldigvi var det John som fikk høre hva hun synes og mente.

Gjest Catwoman
Skrevet

Mirandas kommentar hadde vel også en viss invirkning - han ble jo veldig tankefull etter at hun sa det.

Jeg er ikke egentlig spesielt romantisk av meg - men synes den seansen i garderoben hvor han satte skoen på foten hennes var veldig fin - siden det med sko og skodille har fulgt med gjennom hele serien. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde litt vanskelig for å svelge den med at hun ikke hadde forstått at han prøvde å kontakte henne. Og liksom ble så overrasket, for hun hadde da ikke fått noe e-post eller brev fra ham!

Hun pælma jo mobilen i havet pga at hun ikke orket å høre på de innstrømmende meldingene hans, og fikk assistenten til å slette og omdirigere e-postene fra ham... Hadde hun bare glemt det?

Hvis det var slik at hun gikk og lengtet etter ham, så mye at de ble sammen igjen på et blunk, er det litt unaturlig at hun ikke en eneste gang tenkte på e-postene og prøvde å få lese dem.

Men for all del, jeg er fan altså, syntes bare at det med Carrie og Big var litt snodig - et stort problem ut av relativt lite (Carrie som nektet å høre ham ut, etter bryllupsfadesen), og løsningen virkelig kjapt, på et par sekund.

Gleder meg til dvden kommer, håper på mye ekstramaterial.

Gjest Shayla
Skrevet

Jeg digget filmen, som alle dere andre :)

Scenen hvor Miranda og Steve møtes på Brooklyn Brigde var så tårevåt som det kunne ha blitt :gråte:

Ett tips til dere S.O.S fans: Kjøp S.O.S the movie boka!!

Accompanying it will be SEX AND THE CITY: THE MOVIE."Including interviews with stars and producers, the companion book will offer insights into the filming process, including notes from costume designers that guide readers through the movie's two-million-dollar fashion closet, and an overview of the set locations will include a guide to Manhattan's trendiest new restaurants and clubs.These juicy insights will appear alongside more than 300 sexy, full-color images - the kind of eye candy Sex and the City fans live for. SEX AND THE CITY: THE MOVIE is this spring's must-have accessory for every devoted fan.

Koster 120kr frakt fritt på Play.com

Gjest Ansjoni
Skrevet

Kunne ønske meg at det faktisk ble en bok av den "Love letters from great men" jeg

:)

Skrevet (endret)

Jeg fråt faktisk 4 ganger i filmen!

Scenen der Carrie slo Big med blomstene og hun kastet seg i armene på Charlotte var sterk. Spesielt da Charlotte skrek "No!" til Big. Det var veldig godt spilt av Charlotte!

Men ellers synes jeg at alle var litt "out of character" helt frem til Carrie lo av Charlotte, da ble de sine gode gamle karakterer igjen.

Endret av Sunshine
Gjest dalieo
Skrevet

Likte også filmen veldig godt :) Men en ting jeg ikke skjønte helt.. den hjemmesiden til Carrie, hvem var det som hadde ansvar for den før assistenten kom? Carrie kunne jo selv såvidt sende en tekstmelding :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...