Gå til innhold

Annerledes lokale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er fortsatt paa jakt etter lokaler :)

Noen som vet om noen litt annerledes lokaler i Oslo-omraadet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er fortsatt paa jakt etter lokaler :)

Noen som vet om noen litt annerledes lokaler i Oslo-omraadet?

Hva mener du med annerledes? Hva ønsker dere? Låvefest, skogshytte, et fyr, partytelt ved havet, en flott gård, mørk pub?

Skrevet
Hva mener du med annerledes? Hva ønsker dere? Låvefest, skogshytte, et fyr, partytelt ved havet, en flott gård, mørk pub?

Det var det da.. Vet bare at vi ikke vil ha gaard, herskapshus (med mindre vi skal ha det ute), laave eller grendahus. Det maa gjerne vaere litt moderne og uten mye farger og greier paa vegger, da blir det lettere for oss aa dekorere med vaart eget.

Har egentlig veldig lyst til aa ha det ute paa en eller annen maate, men er redd det skal regne eller blir kjoelig om kvelden (vaerken jeg eller mannen taaler kulde saa godt).

:sjenert:

Skrevet (endret)

Hva med Stratos?

Stratos

Aner ikke hva prisen er, men har vært der på en sinnsyk kul bursdagsfest!

Endret av Serenity88
Skrevet
Hva med Stratos?

Stratos

Oi, det var toeft! *lagre i mine favoritter* Tusen takk! :)

Skrevet
Hva med Stratos?

Stratos

Jeg sjekket priser der en gang i forbindelse med en bursdag og la fort fra meg den ideen. Tror det billigste alternativet lå på 25 000 uten noen form for servering. Mulig det er andre priser nå (dette var 3 år siden)

Skrevet

Såpass ja... Regnet med det var litt stive priser, men ikke at det var SÅ dyrt!

Hmmm, der røk mitt sted i Oslo til å ha bryllupsfest (hvis jeg noensinne gifter meg, og om det blir i Oslo ;) )

Skrevet

Det kan som sagt hende det er andre priser nå, jeg ville tatt en kjapp telefon for å være sikker.

Skrevet
Jeg sjekket priser der en gang i forbindelse med en bursdag og la fort fra meg den ideen. Tror det billigste alternativet lå på 25 000 uten noen form for servering. Mulig det er andre priser nå (dette var 3 år siden)

:overrasket: Jaja.. faar ringe dem. 25 000 er jeg ikke villig til aa betale for et lokale, uansett hvor fint det er.. Takk uansett :)

Gjest brudsilla
Skrevet
:overrasket: Jaja.. faar ringe dem. 25 000 er jeg ikke villig til aa betale for et lokale, uansett hvor fint det er.. Takk uansett :)

Månefisken på Sagene!

Skrevet (endret)
Månefisken på Sagene!

Se her!

Det er et lokale jeg liker veldig godt, bortsett fra at de har inni hampen så vonde stoler der. Dårlige, sammensunkne klappstoler. Ellers er det et supert lokale!

Endret av junia
Gjest lokalus
Skrevet

Hva med;

-Fossekallen på lysaker,

-Sporten i holmenkollen

-Rignes festlokaler,

-Slottet på Bekkestua,

-Villa Grande på Bygdøy,

-Logen i sentrum

Skrevet
Se her!

Det er et lokale jeg liker veldig godt, bortsett fra at de har inni hampen så vonde stoler der. Dårlige, sammensunkne klappstoler. Ellers er det et supert lokale!

Dette var flott! Tusen takk dere :hoppe: Vet du hvordan maten er der?

Skal sjekke lokalene ovenfor ogsaa :)

Skrevet

Hørte om et bryllup ei vennine hadde vært i som var på en øy som het killingen, litt usikker på hvor det er, men det var visst et nydelig bryllup og jeg har sett bilder derfra og det så helt nydelig ut!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...