Chimamanda Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Er fortsatt paa jakt etter lokaler Noen som vet om noen litt annerledes lokaler i Oslo-omraadet?
Gjest mm Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Er fortsatt paa jakt etter lokaler Noen som vet om noen litt annerledes lokaler i Oslo-omraadet? Hva mener du med annerledes? Hva ønsker dere? Låvefest, skogshytte, et fyr, partytelt ved havet, en flott gård, mørk pub?
Chimamanda Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 Hva mener du med annerledes? Hva ønsker dere? Låvefest, skogshytte, et fyr, partytelt ved havet, en flott gård, mørk pub? Det var det da.. Vet bare at vi ikke vil ha gaard, herskapshus (med mindre vi skal ha det ute), laave eller grendahus. Det maa gjerne vaere litt moderne og uten mye farger og greier paa vegger, da blir det lettere for oss aa dekorere med vaart eget. Har egentlig veldig lyst til aa ha det ute paa en eller annen maate, men er redd det skal regne eller blir kjoelig om kvelden (vaerken jeg eller mannen taaler kulde saa godt).
Serenity88 Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 (endret) Hva med Stratos? Stratos Aner ikke hva prisen er, men har vært der på en sinnsyk kul bursdagsfest! Endret 18. juni 2008 av Serenity88
Chimamanda Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2008 Hva med Stratos? Stratos Aner ikke hva prisen er, men har vært der på en sinnsyk kul bursdagsfest! Oi, det var toeft! *lagre i mine favoritter* Tusen takk!
Bomull Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Hva med Stratos? Stratos Aner ikke hva prisen er, men har vært der på en sinnsyk kul bursdagsfest! Jeg sjekket priser der en gang i forbindelse med en bursdag og la fort fra meg den ideen. Tror det billigste alternativet lå på 25 000 uten noen form for servering. Mulig det er andre priser nå (dette var 3 år siden)
Serenity88 Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Såpass ja... Regnet med det var litt stive priser, men ikke at det var SÅ dyrt! Hmmm, der røk mitt sted i Oslo til å ha bryllupsfest (hvis jeg noensinne gifter meg, og om det blir i Oslo )
Bomull Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 Det kan som sagt hende det er andre priser nå, jeg ville tatt en kjapp telefon for å være sikker.
Chimamanda Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. juni 2008 Jeg sjekket priser der en gang i forbindelse med en bursdag og la fort fra meg den ideen. Tror det billigste alternativet lå på 25 000 uten noen form for servering. Mulig det er andre priser nå (dette var 3 år siden) Jaja.. faar ringe dem. 25 000 er jeg ikke villig til aa betale for et lokale, uansett hvor fint det er.. Takk uansett
Gjest brudsilla Skrevet 18. juni 2008 #10 Skrevet 18. juni 2008 Jaja.. faar ringe dem. 25 000 er jeg ikke villig til aa betale for et lokale, uansett hvor fint det er.. Takk uansett Månefisken på Sagene!
ashera Skrevet 18. juni 2008 #11 Skrevet 18. juni 2008 (endret) Månefisken på Sagene! Se her! Det er et lokale jeg liker veldig godt, bortsett fra at de har inni hampen så vonde stoler der. Dårlige, sammensunkne klappstoler. Ellers er det et supert lokale! Endret 18. juni 2008 av junia
Gjest lokalus Skrevet 19. juni 2008 #12 Skrevet 19. juni 2008 Hva med; -Fossekallen på lysaker, -Sporten i holmenkollen -Rignes festlokaler, -Slottet på Bekkestua, -Villa Grande på Bygdøy, -Logen i sentrum
Chimamanda Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 20. juni 2008 Se her! Det er et lokale jeg liker veldig godt, bortsett fra at de har inni hampen så vonde stoler der. Dårlige, sammensunkne klappstoler. Ellers er det et supert lokale! Dette var flott! Tusen takk dere Vet du hvordan maten er der? Skal sjekke lokalene ovenfor ogsaa
BAMBI<3 Skrevet 20. juni 2008 #14 Skrevet 20. juni 2008 Hørte om et bryllup ei vennine hadde vært i som var på en øy som het killingen, litt usikker på hvor det er, men det var visst et nydelig bryllup og jeg har sett bilder derfra og det så helt nydelig ut!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå