Gjest Gjest_anne_* Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har bestilt varer fra strawberrynet.com til norske kroner 199,- sto det på bestillingen. Handlet bevisst for under kr.200,- for å slippe toll. Nå er det trukket kr. 204,-fra min konto. Hvorfor skjedde dette? Kommer jeg til å måtte betale toll nå? Hva skjer hvis jeg velger å ikke hente varene? Frustrert
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har bestilt varer fra strawberrynet.com til norske kroner 199,- sto det på bestillingen. Handlet bevisst for under kr.200,- for å slippe toll. Nå er det trukket kr. 204,-fra min konto. Hvorfor skjedde dette? Kommer jeg til å måtte betale toll nå? Hva skjer hvis jeg velger å ikke hente varene? Frustrert Strawberrynet refunderer jo toll og moms bare du scanner kvitteringen og sender den til dem, så det er ikke så nøye.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har bestilt varer fra strawberrynet.com til norske kroner 199,- sto det på bestillingen. Handlet bevisst for under kr.200,- for å slippe toll. Nå er det trukket kr. 204,-fra min konto. Hvorfor skjedde dette? Kommer jeg til å måtte betale toll nå? Hva skjer hvis jeg velger å ikke hente varene? Frustrert Det har med valutakursen å gjøre. Som skrevet over: Bare hent ut varen og betal momsen, så scanner du kvitteringen og sender til kurdeservice på SN. Du får pengene på et par dager.
LilleBille Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Jeg bestilte varer på SN - og de ble sendt i to pakker. Den ene gikk gjennom - mens den andre ble stoppet - og jeg fikk toll og mva på den - men etter det dere skriver forstår jeg at det bare er å scanne kvitteringen - og be om penger tilbake.
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Hmmm, stakkars strawberry da. Ser ut som tollen tjener penger på dem jo
Fantomina Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå