Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Er det noen som har prøvd noen "anti-redness" produkter som fungerer mot rødhet i ansiktet? Altså ikke foundation eller annen make-up, men kremer eller andre pleieprodukter.
Gjest Raptuza Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Avene (på apoteket) har kremar mot raudhet i ansiktet. Har ikkje forsøkt dei, men andre Avene produkt er supre.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 La Roche Posay Rosalic. Kjøpes på apotek, og serien anbefales av tusenvis av hudleger. Les her
Gjest m Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Jeg sliter også med mye rødhet i ansiktet og har i det siste brukt avene kremene. Det er vanskelig å si hvor godt de virker, for jeg er fremdeles for rød til at jeg er komfortabel med å gå ute uten noe foundation. Jeg skal prøve La Roche Posay Rosalic, men jeg synes ikke den lukter noe godt :/ Avene kremene er behagelige på huden og fukter godt. Tror du må prøve deg fram selv. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har prøvd en krem fra Avene(de har vel to mot rødhet om jeg ikke husker feil??) og den gjorde ikke det spøtt på meg bortsett fra å gi meg store, tørre og kløende flekker i ansiktet. Men nå har jeg en noen ømfintlig hud og da. Jeg skal prøve La Roche Posay rosalic neste gang jeg er innom et apotek. Takk for tipset. TS
smaksløk Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Har ikke prøvd disse anti rødhets kremene dere snakker om, men ville bare nevne at jeg har brukt Kanebo sin fuktighetskrem i mange år, og den er helt utrolig god. Blir mindre rød av den, pluss at den holder lenge, og er drøy selv om det er liten flaske. Minus at den er litt dyr. Men det er den eneste kremen jeg har brukt som har gjort at jeg blir mindre rød i ansiktet.
Gjest Wolfmoon Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Nå er ikke jeg veldig rød da, men har brukt en krem/gel i serien Tea Tree fra Body Shop som jeg synes virker bra for meg iallefall. Funker også bra på min søster som lett blir rød.
laperla Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 Som nevnt ovenfor her, må jeg sette en knapp på Rosalic fra La Roche Posay. Plages ikke i det daglige med rødblusset hud... Men når jeg skal ut og ta en fest, må jeg ha denne under fundationen. Den funker godt på meg. Anbefales:) Vet Clinique også har en slik en anti rødhets serie. Hm. Rednedd solution heter den. Den har jeg riktig nok ikke vært borti, men kanskje noen andre har?
Rexina Skrevet 20. juni 2008 #9 Skrevet 20. juni 2008 teatree serien fra Body shop er for fet hud med akne og den inneholder alkohol så den demper nok ikke rødheten så bra om du har tørr og ømfintelig hud. Har prøvd den selv og den gjorde min hud verre. men Avene som jeg også har prøvd er veldig bra:D
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. juni 2008 #10 Skrevet 20. juni 2008 http://www.drhauschka.com/holistic-product...+or+mature+skin Har hørt at denne skal være god mot rødhet i huden :smile:
Ida* Skrevet 20. juni 2008 #11 Skrevet 20. juni 2008 Jeg har også plaget med rød og litt irritert hud i ansiktet. Det som fungerer best for meg er å bruke kremer med mye fuktighet uten parfyme. Har ikke prøv noen av de som er nevnt her, men vil anbefale Intensive Moisture Balance fra Dermalogica. Bestiller fra Straberrynet, så da blir det ikke så dyrt heller. :rosasmil:
skanky Skrevet 20. juni 2008 #12 Skrevet 20. juni 2008 Jeg har en slags makeup-base fra Clinique sin redness solutions serie. Den brukes etter fuktighetskremen og før foundation, og har grønnfarge i seg som nøytraliserer det røde. Nå sliter jeg ikke såå forferdelig mye med rødhet, så den gjorde huden min litt "død" og nesten sykelig synes jeg. Fjernet på en måte all naturlig farge og glød. Bruker den bare der jeg er veldig rød nå, på kviser/kvisearr, rundt nesevingene etc, og det funker den kjempefint til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå