Gå til innhold

hvordan redde forholde?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Redd_*
Skrevet

hei..

har et stor problem, jeg å samboren mine er så forskjellige vi har liksom ingen ting og snakke om. Han har sine mål i livet og jeg føler jeg ikke inn.. han ahr familie i utlandet og legger mye planer der nede. han snakker med de ofte og avtaler ting med de, jeg får aldri vite om dette før lenge etterpå og da jeg tar opp at jeg føler meg utenfor svarer han at jeg ikke intresserer meg og at jeg ikke bryr meg om de uansett. Men jeg vet ærligtalt ikke hva jeg skal gpasserjøre, klart jeg bryr meg om dem siden han bryr seg om dem men kjenner de ikke å ervanskelig og bli kjent over tlf siden vi ikke snakker samme språk og de ikke snakker engelsk. Noen råd?? Vi krangler mye om dette for jeg føler meg oversett og at jeg ikke har noe og si. jeg blir å "sjalu" at han parter og planlegger så mye med dem mens han ikke sier noe til meg før d skjer. hva skal jeg gjøre?? elsker mannen min og vil ikke leve med noen andre men orker ikke mere krangling!! vil at vi skal stå på samme side ikke mot hverandre hele tiden. for det er det vi gjør, jeg føler meg oversett så jeg føler jeg må bevise noe og da blir jeg sta egen og grinete. og da jeg blir det blir han såret og føler at jeg ikke liker familien hans. dette blir til krangel, som gjør til at jeg gråter lenge for han sie rhan glemmer det men er fnurt hele dagen... åååååååå... er så redd for og miste mannen min.. elsker han høyre enn livet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette virker som en veldig kjedelig situasjon for deg og det er vanskelig og gi noen konkrete råd som garantert hjelper. Det beste du kan gjøre er og få til en alvorsprat med han, hvor du ikke trekker frem familien hans som hovedproblem, men at du føler deg satt til siden og at dette er veldig vanskelig for deg, nettopp fordi du elsker han så mye. Fortell ham at du er redd for hvor du har han og hvordan det skal bli med dere fremover hvis det fortsetter sånn, da vil han kanskje tenke litt og bli redd for og miste deg. Uansett, lykke til! :klem:

Skrevet
hei..

har et stor problem, jeg å samboren mine er så forskjellige vi har liksom ingen ting og snakke om. Han har sine mål i livet og jeg føler jeg ikke inn.. han ahr familie i utlandet og legger mye planer der nede. han snakker med de ofte og avtaler ting med de, jeg får aldri vite om dette før lenge etterpå og da jeg tar opp at jeg føler meg utenfor svarer han at jeg ikke intresserer meg og at jeg ikke bryr meg om de uansett. Men jeg vet ærligtalt ikke hva jeg skal gpasserjøre, klart jeg bryr meg om dem siden han bryr seg om dem men kjenner de ikke å ervanskelig og bli kjent over tlf siden vi ikke snakker samme språk og de ikke snakker engelsk. Noen råd?? Vi krangler mye om dette for jeg føler meg oversett og at jeg ikke har noe og si. jeg blir å "sjalu" at han parter og planlegger så mye med dem mens han ikke sier noe til meg før d skjer. hva skal jeg gjøre?? elsker mannen min og vil ikke leve med noen andre men orker ikke mere krangling!! vil at vi skal stå på samme side ikke mot hverandre hele tiden. for det er det vi gjør, jeg føler meg oversett så jeg føler jeg må bevise noe og da blir jeg sta egen og grinete. og da jeg blir det blir han såret og føler at jeg ikke liker familien hans. dette blir til krangel, som gjør til at jeg gråter lenge for han sie rhan glemmer det men er fnurt hele dagen... åååååååå... er så redd for og miste mannen min.. elsker han høyre enn livet..

Synes dette høres litt "skummelt" ut jeg. At han legger planer med familien sin, som du ikke får høre om, eller en del av. Høres nesten ut som du er en nødvendighet for ham inntil videre....men nå sier du ingenting om hva det er han legger planer om.

Er det hans eget liv videre? Eller går det på planer for de andre i familien? Akkurat det er litt vesentlig, for om han planlegger sitt eget liv, og du ikke får høre om det, så er ikke det noe godt tegn!

Gjest Chrissy82
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen?

Gjest Gjest
Skrevet
Hvor lenge har dere vært sammen?

vi ahr vært sammen i over 3år. planlegger og kjøpe hus, reis epå ferie, sender penger til de osv.

Skrevet
vi ahr vært sammen i over 3år. planlegger og kjøpe hus, reis epå ferie, sender penger til de osv.

Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Planlegger dere to å kjøpe hus sammen, eller planlegger han å kjøpe hus sammen med familien sin?

Han sender penger til dem, men det er da sikkert normalt?

Har det skjedd noe spesielt i det siste som får deg til å reagerer ekstra mye?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Planlegger dere to å kjøpe hus sammen, eller planlegger han å kjøpe hus sammen med familien sin?

Han sender penger til dem, men det er da sikkert normalt?

Har det skjedd noe spesielt i det siste som får deg til å reagerer ekstra mye?

planlegger og kjøpe hus til oss uten at jeg får vite det før ETTER han har kjøpt tomt osv. Det er normalt og sende penger men uten at samboren får vite d? at jeg får vite d av noen andre? Har ikke skjedd noe spesielt men er mange små ting som baller seg på....

Gjest Gjest
Skrevet

Høres ikke ut som om han respekterer deg i det hele tatt. Hos meg ville varsellampene blinket voldsomt utifra det du forteller... Desverre...hb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...