Gjest Bubba Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Er det normalt for en jente,25 år og singel å ikke ha noe særlig lyst på sex? Dvs jeg har ingen problemer med driftene mine,ei helle fantasien, sperren kommer når jeg skal ha sex med andre.... Viss jeg først skal ha sex så foretrekker jeg en kjapp en,og helst aldri med den samme personen igjen,spenningen/tenningen er liksom borte for meg da...(ja,det sier seg selv at jeg har en ganske lang liste etterhvert) Når jeg er i forhold så er det likedan,selv i langvarige forhold,dvs jeg er ikke utro,men jeg har helst ikke lyst å ha ex med den jeg er sammen med heller,selv om jeg er kåt... Noen som har vært borti noe lignende?
Gjest gjest_anders Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Er det normalt for en jente,25 år og singel å ikke ha noe særlig lyst på sex? Dvs jeg har ingen problemer med driftene mine,ei helle fantasien, sperren kommer når jeg skal ha sex med andre.... Viss jeg først skal ha sex så foretrekker jeg en kjapp en,og helst aldri med den samme personen igjen,spenningen/tenningen er liksom borte for meg da...(ja,det sier seg selv at jeg har en ganske lang liste etterhvert) Når jeg er i forhold så er det likedan,selv i langvarige forhold,dvs jeg er ikke utro,men jeg har helst ikke lyst å ha ex med den jeg er sammen med heller,selv om jeg er kåt... Noen som har vært borti noe lignende? Dytter denne oppover
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 En gjest her som vet hvordan du har det! Jeg er en jente på 23 år, som har vært sammen med kjæresten min i ca 2 år nå. Den store tenningen har aldri vært der for min del, selv om jeg elsker han på absolutt alle tenkelige måter. Vi har det utrolig fint sammen, men jeg tenner egentlig ikke så veldig på han. Det samme gjaldt min ekskjæreste. Jeg tror rett og slett ikke sex er så veldig viktig for meg som person. Det er flere uker siden jeg hadde sex med kjæresten min nå, og verken han eller jeg ser på det som unormalt/rart. Det er nok ikke noe galt med oss av den grunn. Folk er forskjellige!
SMann Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Det er jo ingen problemer hvis begge har samme behov. Problemene kommer jo først når det er større forskjeller. Et godt forhold har flere elementer. Vennskap, respekt, tenning osv. Mange har hatt veldig godt vennskap og et harmonisk forhold selv om den store seksuelle tenningen har uteblitt. Mye utroskap har oppstått fordi den ene parten plutselig har truffet et annet menneske som man har tent veldig på seksuelt. Det kan være et problem i dette tilfellet hvor den ene parten har helt normale lyster og fantasier som "ts". Jeg håper "ts" en dag treffer den rette mannen og opplever hvor herlig et rikt seksualliv kan være.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå