Gjest Gjest_dory_* Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Hei hei. Har prøvd å søke etter gamle tråder om dette, men finner ikke. Ja, jeg har registrert meg på fertilyfriend.com, og har fått tilsendt lessions på mail. Har også vært endel inne på siden der og prøver å sette meg inn i det. Er sånn helt vanlig flink i engelsk, men sliter veldig med å lese meg gjennom alle kursene, og prøve å fortså de uvante engelske ordene. Er det noen her som kan gi meg litt råd på hva som er mest viktig å sette seg inn i, trenger jeg å vite alt fra a til å? Eller holder det å ha fått med seg hovedpunktene i kursene? Har dere litt oversettelse av de rareste glosene? Og trenger jeg egentlig å sette meg inn i dette? Er ung (24) og skal begynne å prøve i juli...
Gjest Gjest_Alma_* Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Hei hei. Har prøvd å søke etter gamle tråder om dette, men finner ikke. Ja, jeg har registrert meg på fertilyfriend.com, og har fått tilsendt lessions på mail. Har også vært endel inne på siden der og prøver å sette meg inn i det. Er sånn helt vanlig flink i engelsk, men sliter veldig med å lese meg gjennom alle kursene, og prøve å fortså de uvante engelske ordene. Er det noen her som kan gi meg litt råd på hva som er mest viktig å sette seg inn i, trenger jeg å vite alt fra a til å? Eller holder det å ha fått med seg hovedpunktene i kursene? Har dere litt oversettelse av de rareste glosene? Og trenger jeg egentlig å sette meg inn i dette? Er ung (24) og skal begynne å prøve i juli... Jeg har brukt fertilityfriend en stund. Begynn med å legge inn temperaturer og menstruasjon, så kommer resten av seg selv sånn etter hvert. Du må ikke lese og lære alt på en gang
Kylling Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 (endret) Jeg anbefaler deg egentlig å vente med FF. Du skal begynne prøvinga i juli sier du. Start med å kose dere og ha sex annenhver dag. Jeg føler ikke at det er noe vits å tempe hvis ikke du mistenker at du ikke har EL, rare sykluser, e.l. FF kan gi mange unødvendinge bekymringer og stress i starten. Endret 18. juni 2008 av Kylling
Gjest Gjest_dory_* Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Jeg anbefaler deg egentlig å vente med FF. Du skal begynne prøvinga i juli sier du. Start med å kose dere og ha sex annenhver dag. Jeg føler ikke at det er noe vits å tempe hvis ikke du mistenker at du ikke har EL, rare sykluser, e.l. FF kan gi mange unødvendinge bekymringer og stress i starten. Takk for fint svar. Var visst noe sånt jeg ville høre når jeg kjenner etter nå. Føler jo ikke at jeg har det travelt, men vil "gjøre det riktig", og støtter meg litt til råd andre har fått her. Men tror nok jeg følger ditt råd til å begynne med, så får jeg heller ta det som det kommer hvis det evt skulle vise seg å bli problematisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå