Gjest Elize Skrevet 17. juni 2008 #1 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg kjøpte i dag slike strips til å vokse leggene med, men de tok jo så dårlig. Hva kan jeg ha gjort galt? Noen som har erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pupsilure Skrevet 17. juni 2008 #2 Del Skrevet 17. juni 2008 Hmmmm... Nå vet jeg ikke om voksen man kan kjøpe i butikken er så veldig bra, men det bør fungere hvis du husker på følgende: -Stram godt når du drar -Vær tørr, og fri for body lotion der du vokser -Dra mot hårets vekstretning -Ikke dra stripsen rett opp i lufta, men mer langs huden -Dra raskt Funker det ikke, vil jeg gjette at det er for dårlig voks..... Hilsen hudpleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elize Skrevet 17. juni 2008 #3 Del Skrevet 17. juni 2008 Da må det være for dårlig voks Noen som kan anbefale en bra voks (ikke strips)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #4 Del Skrevet 17. juni 2008 Kan hjelpe å gni voksstripa mellom hendene først slik at den blir litt myk og varm og dermed fester bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elize Skrevet 18. juni 2008 #5 Del Skrevet 18. juni 2008 Kan hjelpe å gni voksstripa mellom hendene først slik at den blir litt myk og varm og dermed fester bedre. Jeg gjorde det å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pupsilure Skrevet 18. juni 2008 #6 Del Skrevet 18. juni 2008 Er hårene dine lange nok da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elize Skrevet 18. juni 2008 #7 Del Skrevet 18. juni 2008 Er hårene dine lange nok da? Ja de var lange nok. Tror jeg skal prøve en annen voks, ikke strips og se hvordan det fungerer neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
choop Skrevet 18. juni 2008 #8 Del Skrevet 18. juni 2008 Sliter med det samme.Hårene sitter igjen på store deler av leggene etter voksing.Men voksen jeg har brukt er nok ikke av dyreste/beste sort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elize Skrevet 18. juni 2008 #9 Del Skrevet 18. juni 2008 Sliter med det samme.Hårene sitter igjen på store deler av leggene etter voksing.Men voksen jeg har brukt er nok ikke av dyreste/beste sort Den voksen jeg brukte var nok ikke heller av beste sort. Derfor håper jeg noen kan anbefale en bra sort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prescella Skrevet 19. juni 2008 #10 Del Skrevet 19. juni 2008 Hva med å gjøre det på salong ? De har ofte kampanjer nå på sommeren på voksing,til 300-400 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -_Tove_- Skrevet 19. juni 2008 #11 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg har prøvt veet voksstrips, og synst ikke de var noe bra i det hele tatt! Jeg tok det på leggene, og måtte alikevel barbere de fordi det var så mye hår som ikke fulgte med.. :/ Veninnen min prøvde det i tillegg under armene, og hun fikk store sår selv om hun gjorde akuratt som hun skulle! Anbefales virkelig ikke.. Salong er nok mye bedre, har hatt lyst til å gjøre det selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå