Gå til innhold

Sex med to på en natt

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei.

Hvis en dere er sammen med hadde som "dum" tenåring f. eks 14 - 15 år hadde gjort en stor feil som å ha sex med to forskjellige gutter på en natt ville dere stemplet denne jenta flere år etterpå? Jeg mener kan ikke alle gjøre feil eller blir denne jenta flere år senere sett på som løs og en gutta ikke vil være sammen med. Og i værste fall ville dere dumpet henne hvis du fant ut om denne hendelsen??

Håper på svar=)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_iza'bella_*
Skrevet
Hei.

Hvis en dere er sammen med hadde som "dum" tenåring f. eks 14 - 15 år hadde gjort en stor feil som å ha sex med to forskjellige gutter på en natt ville dere stemplet denne jenta flere år etterpå? Jeg mener kan ikke alle gjøre feil eller blir denne jenta flere år senere sett på som løs og en gutta ikke vil være sammen med. Og i værste fall ville dere dumpet henne hvis du fant ut om denne hendelsen??

Håper på svar=)

Gjest bubba
Skrevet

Nei,hadde ikke dømt noen for det, om jenta/gutten så hadde vært voksen heller... Folk får gjøre som di vil:)

Er ikke noe galt i å ha sex med 2 på en natt synes jeg da,hadde heller aldri dumpet en kjæreste pga noe sånt:)

Gjest Gjest
Skrevet

Feil? Hatt det en gang og syntes det var deilig jeg:-)

Gjest Gjest
Skrevet

Personlig ville jeg sett på jenta som horete om jeg fikk vite om det. Det er som regel bare tøser av lavere slag som gjør slikt.

Skrevet

Å ha sex med to stykker på ei natt (altså ikke samtidig) synes jeg er å være "løs". Men å dømme noen som gjorde det for mange år siden? Det ser jeg ikke vitsen med.

Skrevet (endret)

Jeg har en venn som har hatt sex med to damer på en natt, han forteller det helt frivillig og tar det som en bekreftelse på seg selv.

En liten tanke kanskje, før man snakker om å være løs.. han blir ihvertfall ikke sett på som "løs", men jeg tror at jeg hadde fått noen kommentarer på det om det var jeg som fortalte at jeg hadde gjort det.

Ellers, nei.. jeg vet ikke om jeg ville ha tenkt at vedkommende var "løs", men heller at det var en litt forvirret tenåring som rotet ting til for seg..

Endret av absinthia
Skrevet

Tusenvis av mennesker har hatt sex med to mennesker samme natt. Ikke noe å skamme seg over. Og man blir neppe dumpa for en så vanlig ting.

Gjest mann-
Skrevet
Feil? Hatt det en gang og syntes det var deilig jeg:-)

Samtidig, eller to forskjellige ganger med to forskjellige gutter?

Jeg ville funnet det pussig å klaske i ei fitte som hadde en annen gutts sæd i seg.

Skrevet

trekant med ei jente og to menn er akseptert men ikke om jenta har to menn uavhengig av hverandre? Jeg ser ikke forskjellen jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville nok sett på henne som billig. Mannen som hadde gjort det samme ville jeg sett på som konge.

Skrevet

Syns folk skal få lov å ha sex med dem de vil, og så lenge de vil så lenge det faktisk er frivillig fra begge parter. Er dette noe som har skjedd for mange år siden, er det uansett idiotisk å skulle dømme personen. Folk forandrer seg, og det man gjorde som 14-15 åring er ikke synonymt med det man ville gjort som feks 20-åring.

Skrevet

Fortid er fortid. Det kommer aldri noe godt av å drive å grave i gammelt gørr. Det er for meg revnende likegyldig hva partneren min har gjort - det være seg i går eller i sin spede barndom - så lenge det var før forholdet vårt.

Skrevet
Hei.

Håper på svar=)

Jeg er mann, og har gjort dette i voksen alder. Med to damer da seff :fnise:

Anser meg selv som en billig faen fortsatt, og skjønner fortsatt ikke hva som ramla meg inn.

Gjest *Mim*
Skrevet

Fortid er fortid.

I utgangspunktet ville jeg ikke hatt en mann som hadde sex med to damer etter hverandre. Er ikke så begeistret for løse og velbrukte menn.

Gjest Gjest_Mannen_*
Skrevet

Fri vilje - fri lyst, man må da kunne gjøre som man vil.

Men for å være ærlig - jeg ville ikke vært i seriøst forhold til en jente/dame som har hatt seg med mange på kort tid. For meg indikerer det en løssluppenhet som lett fører til utroskap.

Forøvrig - 2 på en natt, uavhengig av hverandre, hvordan når man det? Selv om sex'en bare varer 15 minutt bruker jeg gjerne hele kvelden på kurtisering og avrunding/avslutning.

Skrevet
Fri vilje - fri lyst, man må da kunne gjøre som man vil.

Men for å være ærlig - jeg ville ikke vært i seriøst forhold til en jente/dame som har hatt seg med mange på kort tid. For meg indikerer det en løssluppenhet som lett fører til utroskap.

Forøvrig - 2 på en natt, uavhengig av hverandre, hvordan når man det? Selv om sex'en bare varer 15 minutt bruker jeg gjerne hele kvelden på kurtisering og avrunding/avslutning.

Ble ikke mye avslutning med hu første, da jeg serverte en løgn og stakk tilbake på puben, plukket opp neste og ble med hu hjem.

Jeg var verdens største rasshøl den kvelden der når jeg tenker meg om

Skrevet
Jeg ville nok sett på henne som billig. Mannen som hadde gjort det samme ville jeg sett på som konge.

Fatter bare ikke hvorfor jenter blir sett på som løs hvis de har litt for mye sex, mens gutter får status. Det er bare så dumt og latterlig! Beviser jo faktisk det at det fortsatt er en viss grad tabu at jenter har sex.

Gjest Piper
Skrevet

Er gutten oppegående vil han forstå at jenta ikke hadde det bra med seg selv, for som regel ligger det noe bak en slik handling siden jenta bare var 15 år da det skjedde.

Jeg vil ikke kalle henne løs, men vil heller si at hun søker etter kjærlighet på de feile plassene.

Jeg syns ikke dette er noe man må informere fremtidige kjærester om, for det er noe som bare angår henne. Men ønsker hun å fortelle det, så håper jeg at den gutten/mannen er voksen nok til å takle den informasjonen. Noen vil ikke bry seg, mens andre kan slite med en sånn informasjon.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hvorfor skal kjærlighet alltid dras inn når det er snakk om sex, hvorfor skal vi si de henter kjærlighet på feil plass osv osv.

Mye har med seksuelle preferaser å gjøre, der er vi ulike og terskelen for hva tillater oss selv og en evt partner er også ulike. Noen synes sex bare hører hjemme i et forhold, mens andre har et friere syn på sex, kan vi ikke bare akseptere dette uten å dømme folk for det?

Hvis jeg har et fritt syn på sex, har lyst å prøve forskjellige ting osv da er sannsynligheten på sikt også at jeg finner en partener med noenlunde de samme preferansene som jeg har innen sex. Hvis jeg ønsket et forhold der vi hadr sex en gang i blandt, bare i sengen og på de rette tidene, ja da hadde jeg jo ikke funnet meg en mann som ønsker sex over alt, som ville prøve det ene og det andre for det forholdet hadde nok ikke fungert over tid. De ulike preferansene hadde vært ødeleggende for forholdet rett og slett.

Vi er frie mennesker med fri vilje og om noen vil dømme andre fordi en hadde sex med to ulike menn/kvinner på en dag, ja da er vi ikke mye verdt som mennesker. Da bør vi virkelig gå i tenkeboksen og spør oss selv hva er det som er så perfekt med meg at jeg kan dømme andre pga at vi har ulike preferasnser her i livet. Ja vi kan si vi synes ikke noe om det, men det er en helt annen ting. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...