Gjest Mayamor Skrevet 21. mai 2003 #1 Skrevet 21. mai 2003 http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=2&item=268697 Det er ikke meningen å skremme vannet av noen nå... Men jeg ble litt skremt over dette. :-? Uff håper jeg slipper å ta keisersnitt. Stakkars pappa som sitter igjen som enkemann og med 4 barn... :cry: Maya30
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2003 #2 Skrevet 21. mai 2003 Det er jo utrolig sjelden noe slik skjer da. Hvis de ikke tar keisersnitt, tror jeg nok det var mange flere det "gikk galt" med. Naturligvis er det vannvittig tragisk for han som sitter igjen med 4 barn, men likevel kan vi ikke la det skremme oss?!
Gjest Mayamor Skrevet 21. mai 2003 #3 Skrevet 21. mai 2003 Neida - det er ikke det som er poenget heller da... Maya30
VesleBråka Skrevet 21. mai 2003 #4 Skrevet 21. mai 2003 Det ble komplikasjoner før keisersnitt var igangsatt, og keisersnittet er dermed ikke årsak til men et forsøk på å omgå komplikasjonene.. En redningsoperasjon for mor og barn, hvor de klarte å bare redde barnet denne gang. Hvis ikke keisersnitt hadde vært tilgjengelig, ville både mor og barn dødd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå