Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bestilte kontaktlinser fra et firma for 6 uker siden.

Forhåndsbetalte og fikk bekreftelse på mail.

Tiden gikk og etter 3 uker, sendte jeg de en mail for å høre hvor det ble av pakken.

Fikk da svar om at de var utsolgt fra leverandør, men at de hadde fått de inn igjen i begynnelsen av den uka(var en torsdag jeg fikk mailen) og at de var sendt og at jeg burde ha motatt de innen helgen.

Tiden gikk, men ingen linser dukket opp. Sendte da en mail og spurte om de hadde sendt til riktig adresse - joda det hadde de.

Fikk en mail igjen hvor de beklaget seg, men de kunne desverre ikke gjøre noe.

Hvem har egentlig ansvaret her?

Er det meg som kunde?

Nå var ikke beløpet på denne pakken så veldig stort, men det er ergelig da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis leverandøren vil ha godt rykte, så sender de deg nye linser.

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Jeg vet at posten har en slags forsikring, den gjelder hvertfall hvis noe har blitt borte fra en pakke du har mottatt. Sambo opplevde det, og han fikk erstattet alt i kr.

Om dette gjelder når hele pakken er borte vet jeg ikke, er kanskje vanskeligere å bevise at pakken har vært sendt for så å ha blitt borte? De som sendte pakken har ikke en sporingsnummer? Det er vanlig, og kan hjelpe deg med å spore og evt ha en "sak" mot posten. Kanskje? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...