Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Hei, Jeg er en steinbukk på 18 år, og lurer veldig på hvordan tvillinger oppfører seg når de er forelsket??? En jeg jobber med er tvilling, vi er venner og ikke noe mer enn det. Men han sender meg meldinger som ikke sendes til venner men heller til kjærester. Han ringer og spør om jeg vil bli med ham på kino. Så jeg bare lurte på om dette bare er innbilning, eller vil han virkelig ha et forhold...?? Lurer veldig mye på dette her, så hvis noen kunne svare meg på hvordan tvillinger oppfører seg når de er forelsket???
Gjest Gjest_Mannen_* Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Hei, Jeg er en steinbukk på 18 år, og lurer veldig på hvordan tvillinger oppfører seg når de er forelsket??? En jeg jobber med er tvilling, vi er venner og ikke noe mer enn det. Men han sender meg meldinger som ikke sendes til venner men heller til kjærester. Han ringer og spør om jeg vil bli med ham på kino. Så jeg bare lurte på om dette bare er innbilning, eller vil han virkelig ha et forhold...?? Lurer veldig mye på dette her, så hvis noen kunne svare meg på hvordan tvillinger oppfører seg når de er forelsket??? Hvis du virkelig har sånn tiltro til astrologi så finner du vel svaret i en bok om nettopp det... Jeg for min del tror ikke at "tvillinger" opptrer på en spesiell måte. Generelt er det vel sånn at når noen tar kontakt er de intressert i noe, en flørt eller et forhold.. Bli med ham på kino så blir du kanskje klokere på hva han vil.
Nabodama Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Hei, Jeg er en steinbukk på 18 år, og lurer veldig på hvordan tvillinger oppfører seg når de er forelsket??? En jeg jobber med er tvilling, vi er venner og ikke noe mer enn det. Men han sender meg meldinger som ikke sendes til venner men heller til kjærester. Han ringer og spør om jeg vil bli med ham på kino. Så jeg bare lurte på om dette bare er innbilning, eller vil han virkelig ha et forhold...?? Lurer veldig mye på dette her, så hvis noen kunne svare meg på hvordan tvillinger oppfører seg når de er forelsket??? Som andre folk, skulle jeg tro. Han jeg er gift med er tvilling, og han var da helt som han skulle da han var forelsket. Den forrige var fisk. Han var det heller ikke noe rart med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå