Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest En fyr
Skrevet

Som tittelen sier var det en kollega som var utro med meg på en personalfest for en stund siden. Jeg er i 20 årene og hun er 10 år eldre, i 30-årene og er gift med to barn. Jeg prøvde lenge å holde igjen pga at jeg ikke vil være den som ødela ekteskapet hennes, men en kombinasjon av alkohol og hennes svært overbevisende utseende gjorde at jeg gav etter til slutt. Foreløpig vet hennes mann og familie ingenting, men hun sender meg fortsatt flørtende tekstmeldinger samt "blikk" på jobb. Jeg liker henne godt, men føler kanskje aldersforskjellen og det faktum at hun er gift og har barn er litt problematisk. Noen synspunkter/råd på hva jeg burde gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Som tittelen sier var det en kollega som var utro med meg på en personalfest for en stund siden. Jeg er i 20 årene og hun er 10 år eldre, i 30-årene og er gift med to barn. Jeg prøvde lenge å holde igjen pga at jeg ikke vil være den som ødela ekteskapet hennes, men en kombinasjon av alkohol og hennes svært overbevisende utseende gjorde at jeg gav etter til slutt. Foreløpig vet hennes mann og familie ingenting, men hun sender meg fortsatt flørtende tekstmeldinger samt "blikk" på jobb. Jeg liker henne godt, men føler kanskje aldersforskjellen og det faktum at hun er gift og har barn er litt problematisk. Noen synspunkter/råd på hva jeg burde gjøre?

"en fyr" eller "en jente"?

:fnise:

Gjest En fyr
Skrevet
"en fyr" eller "en jente"?

:fnise:

Jeg er da en mann og hun en kvinne om det skulle være noen tvil :)

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan vel få de samem rådene som Casey har fått. Ingen grunn til å være snillere med deg.

Gjest Gjest
Skrevet

Casey? Snillere?

Back to topic:

du burde kanskje følge hertet ditt? Hvis hun uansett vil ut av ekteskapet er det vel like greit. Hun kan ikke være sammen med mannen sin bare for å være "grei" eller prøve å opprettholde familieidyllen. Det er ikke sunt for noen av partene å leve i et slikt ekteskap...

Gjest Gjest
Skrevet
Casey? Snillere?

Back to topic:

du burde kanskje følge hertet ditt? Hvis hun uansett vil ut av ekteskapet er det vel like greit. Hun kan ikke være sammen med mannen sin bare for å være "grei" eller prøve å opprettholde familieidyllen. Det er ikke sunt for noen av partene å leve i et slikt ekteskap...

Casey fikk jo masse svar som sa "homewrecker" og "ikke vær den andre kvinnen som bryter opp ekteskapet"? TS her, som er mann, får bare til svar at han bør fortsette forholdet til en gift kvinne og at han bør fortsette?!

Gjest StockDama
Skrevet

Hvis hun er så villig til å være utro mot mannen hennes med deg, hvordan kan du da være sikker på at hun ikke like lett er utro mot deg med en annen?

Skrevet
Du kan vel få de samem rådene som Casey har fått. Ingen grunn til å være snillere med deg.

Jeg er enig. Om det er saann at hun ikke er lykkelig i ekteskapet og vil ut, saa hold deg unna til det skjer. Ha respekt for deg selv om hennes familie.

Det beste vil nok vaere aa si til henne at du ikke foeler deg komfortabel med aa ha et forhold til ei dame som allerede har mann og barn. Det boer hun forstaa.

Uansett, vil du virkelig ha ei dame som har saa liten respekt for seg selv og familien sin?

Gjest Gjest
Skrevet
Noen synspunkter/råd på hva jeg burde gjøre?

Har dere hatt sex?

Skrevet

Holde deg unna henne?

Bytte jobb?

Gjest Gjest
Skrevet

Fy skamme trådstarter for å involvere seg med gifte kvinner!!

Gjest Gjest
Skrevet

Trekk deg unna. Si ifra til henne at dersom hun vil noe seriøst med deg i det hele tatt, får hun avslutte det hun har fra førav før hun går videre.

Så slipper du å være rasshølet som ødelegger en familie.

Skrevet

Du behøver ikke førte tilbake. La henne forstå at du ikke er interessert. Du nevner jo opp flere grunner enn at hun er gift til at du ikke er interessert!

Skrevet

For det første: Alkohol er aldri noen unnskyldning, den er for billig.

For det andre: Ligg langt unna til hennes nåværende forhold er avklart. Se for deg deg selv som ektemannen i dete tilfellet...

Gjest En_annen_elsker
Skrevet
Fy skamme trådstarter for å involvere seg med gifte kvinner!!

Fy skamme alle som ikke er gift og lykkelige...

Det må bli opp henne selv å vurdere sitt ekteskap, den urett gjør sin ektemann, den risiko hun tar etc. etc.

TS har ikke sagt noe om hvilket forhold han tenker seg. Ut i fra den korte beskrivelsen ville jeg lett videre hvis en ønsker en partner for et langvarig forhold.

Vil TS ha det morro - og hun vil ha det morro - så er vel det greit. Husk imidlertid et par ting: Rollen som elsker betyr "alltid" (uavhengig av hva hun sier) at det vil være en mann til. Det er enkelt å takle i teorien - i praksis kan det fort bli litt "betent". Videre TS må leve med risikoen for at dette en dag blir oppdaget. Det er heller regelen enn unntaket, og man aner ikke hvor "gal" hennes ektemann vil bli (det kan bli slitsomt...).

Gjest Oxford
Skrevet
For det første: Alkohol er aldri noen unnskyldning, den er for billig.

For det andre: Ligg langt unna til hennes nåværende forhold er avklart. Se for deg deg selv som ektemannen i dete tilfellet...

Signerer denne!

Skrevet

Jeg sier som jeg har sagt til de som befinner seg i den samme båten du befinner deg i: Skam deg. Det å skylde på alkohol er patetisk. Du har de samme grunnverdiene i fylla som du har i edru tilstand - så ikke kom her å si at du gjorde det blant annet grunnet alkoholinntak.

Mitt råd til deg blir derfor: Hold deg unna.

Gjest En Fyr
Skrevet

Trådstarter her, takker for svar. Jeg kan jo legge til at jeg er veldig forelsket i dama, det er det som er problemet. Og joda, jeg vet jo hva som er "etisk riktig" men de som har vært forelsket vet sikkert at det er litt vanskelig å tenke rasjonelt og fornuftig. Det er ikke lett å prøve å fortelle seg selv at "jeg er ikke forelsket, hun er ikke noe for meg" osv når hjertet vil noe annet.

Hva ville skje om jeg fortalte det til hennes mann?

Gjest En fyr
Skrevet
Hva ville skje om jeg fortalte det til hennes mann?

PS. Ikke at jeg har tenkt å fortelle det altså, bare rent hypotetisk..

Gjest Gjest
Skrevet
PS. Ikke at jeg har tenkt å fortelle det altså, bare rent hypotetisk..

Hun ville kasta deg på "dør".., det gjør hun også om det hele blir oppdaget..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...