Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Det er derfor dere har problemer med typen.

Har nå lest ca 10 tråder på samme side, og alle er negative

"min mann er utro, min mann er dum, min mann slår"

Spørsmålet som burde stilles burde da heller være. Hvorfor er du ikke mer som en thaijenter?

Jeg har lyst til å åpne en tråd her som kan hjelpe dere norske jenter med typen. Det er ikke uten grunn at han finner thaijenter bedre, fordi de ikke prøver f-eks å bli en mann. Da kunne jo mannen deres ha blitt homo, ikke sant? Men det er han kanskje ikke?

Så, istedenfor å kritisere thaijenter, kanskje dere burde tenke over selv hvordan dere er, og kanskje ta litt fra thaijentene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørsmålet som burde stilles burde da heller være. Hvorfor er du ikke mer som en thaijenter?

Jeg har lyst til å åpne en tråd her som kan hjelpe dere norske jenter med typen. Det er ikke uten grunn at han finner thaijenter bedre, fordi de ikke prøver f-eks å bli en mann. Da kunne jo mannen deres ha blitt homo, ikke sant? Men det er han kanskje ikke?

Så, istedenfor å kritisere thaijenter, kanskje dere burde tenke over selv hvordan dere er, og kanskje ta litt fra thaijentene.

Vi har da ikke noe imot jenter fra Thailand. Men vi liker ikke typen menn som gifter seg med dem. Og etter noen år kommer disse jentene fra Thailand/Østen til å være hjertens enig med meg :fnise:

• Liker 1
Skrevet
Vi har da ikke noe imot jenter fra Thailand. Men vi liker ikke typen menn som gifter seg med dem. Og etter noen år kommer disse jentene fra Thailand/Østen til å være hjertens enig med meg :fnise:

Jeg signerer denne jeg! Jeg regner egentlig med at TS bare er ute etter å provosere, men hvis han faktisk mener tvers igjenom det han skriver vil jeg si at han går en mørk fremtid i møte. Det er faktisk ikke lovlig å kjønnsdiskriminere i Norge, og før eller siden kommer han til å få problemer. Og hadde han vært født kvinne hadde han nok ikke ønsket å bare "stå på kjøkkenet og lage barn" han heller... :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

Åsså er de so billige til du må betale døm ut likavæl!

Gjest Gjest
Skrevet

Det at norske jenter ikke liker asiatiske kvinner fordi de er trangere, og fordi norske menn liker asiatiske kvinner best, betyr jo ikke at norske kvinner ikke er hyggelege mot dei asiatiske kvinnane.

Gjest Thera
Skrevet

Gud, tusen hjertelig takk for rådet. Det skal jeg tenke grundig over og prøve å jobbe med meg selv ut ifra. Hva skulle jeg vel gjort uten slike som deg?

:mrgreen:

Skrevet

Jeg har inegn problemer med min mann, til tross for at vi har vært sammen i 10 år, og jeg er så langt fra en thaidame som en kan komme i oppførsel(jeg har veldig temperemt, jeg sier ifra når jeg irriterer meg over noe, jeg lager aldri særlig til middag fordi jeg ahter alt som heter kjøkken, jeg går for å være mer maskulin enn feminin i oppførselen min generelt etc etc).

Og hadde min mann forlatt meg for en thaidame - så værsågod - da er ikek jeg det rette for han uansett, for jeg har INGEN planer om å endre min personlighet.

Til tross for dette har min mann og jeg et utmerket forhold, så det er ikke slik at alle menn finner thaidamer attraktive(heller ikek deres personlighet).

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Så du sier at den beste måten å få en voldelig mann til å slutte å slå, er å bare begynne å gjøre som man får beskjed om? Alle familieproblemer i norske hjem ville mao. være løst om kvinnen kjente sin plass?

Skrevet

Det er faktisk mer vold mot thaijenter her til lands enn det er mot norske damer, så det er nok ikke damene som er problemet.

Dersom du føler at norske jenter prøver å bli en mann som jeg har sett at du ofte skriver her, så burde du kanskje jobbe med å godta din egen form for maskulinitet slik at du slipper å føle deg som litt for lite "mann" i forhold til kvinner.

Hva er det egentlig du mener med at norske kvinner prøver å bli menn?

Jeg har aldri hørt at jeg ikke var feminin nok av noen, selv om jeg både er selvstendig og har hatt jobb som krever rå muskelkraft og kjeledress, så dette lurer jeg veldig på.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Dessuten kan vel ikke menn bare bestemme seg for å bli homofile? Eller er det kommet noe nytt på forskningsfronten i det siste?

Jeg har ikke noe i mot Thaidamer som kommer til Norge og skaffer seg norske menn. Tvert i mot, jeg syns synd på de fleste av dem. De blir lovet gull og grønne skoger, tror de kommer til paradis på jord, også havner de opp med en sjåvinistisk mannegris som ikke får tak i andre damer på vanlig vis.

Gjest Gjest
Skrevet
Dessuten kan vel ikke menn bare bestemme seg for å bli homofile? Eller er det kommet noe nytt på forskningsfronten i det siste?

Jeg har ikke noe i mot Thaidamer som kommer til Norge og skaffer seg norske menn. Tvert i mot, jeg syns synd på de fleste av dem. De blir lovet gull og grønne skoger, tror de kommer til paradis på jord, også havner de opp med en sjåvinistisk mannegris som ikke får tak i andre damer på vanlig vis.

Og dette får deg til å føle deg bedre og mer overlegen disse jentene :fnise:

Skrevet
Jeg har inegn problemer med min mann, til tross for at vi har vært sammen i 10 år, og jeg er så langt fra en thaidame som en kan komme i oppførsel(jeg har veldig temperemt, jeg sier ifra når jeg irriterer meg over noe, jeg lager aldri særlig til middag fordi jeg ahter alt som heter kjøkken, jeg går for å være mer maskulin enn feminin i oppførselen min generelt etc etc).

Og hadde min mann forlatt meg for en thaidame - så værsågod - da er ikek jeg det rette for han uansett, for jeg har INGEN planer om å endre min personlighet.

Til tross for dette har min mann og jeg et utmerket forhold, så det er ikke slik at alle menn finner thaidamer attraktive(heller ikek deres personlighet).

Så du har fasiten på hvordan damer fra Thailand oppfører seg? Du spiller rett inn i stereotypen til ts - du er faktisk ikke et hår bedre - nei, jeg vil faktisk si at du er hakket verre. Du stigmatiserer og generaliserer over en lav sko - uten egentlig å ha peiling i det hele tatt.

Jeg synes forøvrig du kan ha godt av å revurdere, om ikke oppførselen din - men tankegangen din.

Gjest Gjest
Skrevet
Så du sier at den beste måten å få en voldelig mann til å slutte å slå, er å bare begynne å gjøre som man får beskjed om? Alle familieproblemer i norske hjem ville mao. være løst om kvinnen kjente sin plass?

Antagelig ikke slutte å slå, men kanskje vi skal godta at mannen slår og er dum og utro :klø: Når sant skal sies er jeg ikke sikker på at så mange thaijenter godtar det heller i lengden. Og jeg er norsk og egentlig rimelig fornøyd med min mann som ikke slår, ikke er utro og ikke er spesielt dum heller. Det går vel an å forvente såpass av et hankjønn som har vokst opp med godt kosthold, arbeidende foreldre og normalt med norsk skolegang - enda han må omgåes sånne jenter som meg :fnise:

Skrevet

Jaha, men hvordan er thaijenter, da?

Jeg jobber sammen med tre jenter fra Thailand. Og jaggu meg er de ikke helt forskjellige alle tre! Jøss!

Gjest Lillebøll
Skrevet
Jaha, men hvordan er thaijenter, da?

Jeg jobber sammen med tre jenter fra Thailand. Og jaggu meg er de ikke helt forskjellige alle tre! Jøss!

Nå lyver du! Alle thaijenter er så klart like, de er tross alt thaijenter!!

De er pene, underdanige, trange og alle tenner på de mennene som vi norske kvinner ikke vil ha. Så det så.

Skrevet

Vil bare legge til at jeg ikke har noe imot "thaijenter" , men har derimot et problem med overgeneraliserende menn som anklager andre for å stigmatisere når de selv sitter og deler ut lekser som ikke hører hjemme noen plass!

Gjest Thera
Skrevet
Nå lyver du! Alle thaijenter er så klart like, de er tross alt thaijenter!!

De er pene, underdanige, trange og alle tenner på de mennene som vi norske kvinner ikke vil ha. Så det så.

:ler:

Gjest Frk Åberg
Skrevet
Antagelig ikke slutte å slå, men kanskje vi skal godta at mannen slår og er dum og utro :klø: Når sant skal sies er jeg ikke sikker på at så mange thaijenter godtar det heller i lengden. Og jeg er norsk og egentlig rimelig fornøyd med min mann som ikke slår, ikke er utro og ikke er spesielt dum heller. Det går vel an å forvente såpass av et hankjønn som har vokst opp med godt kosthold, arbeidende foreldre og normalt med norsk skolegang - enda han må omgåes sånne jenter som meg :fnise:

Jeg vil bare presisere at jeg tror thai-jenter er så forskjellige som alle andre, men det virker som om ts mener at de alle er på en bestemt måte, så jeg tok utgangspunkt i det (bare "lydige", gjør som mannen sier osv). Jeg lurte egentlig derfor på om han mente at akkurat dette er egenskaper som gjør en kvinne attraktiv, og om kvinner kan skylde på seg selv og sin egen oppførsel når menn er slemme mot dem. Mye er komplisert samspill, men når det gjelder vold, er det veldig enkelt: man slår ikke, selv om den andre er frekk i munnen osv.

Gjest Gjest_grønn_*
Skrevet

Jøss... vil det si at det er helt ok at en mann slår kona si (så lenge argumentet er at hun ikke underlegger seg mannen??) Kanskje du burde ta deg en tur ned på biblioteket og lese litt i det norske lovverket ? (dersom du er utdannet nok til å lese annet enn tabloide blader og sosiale nettforum)

Jeg har et bedre forslag. Dersom du tar med deg alle de andre mennene som har blitt oppdratt til et så trist menneskesyn og flytter ned til Thailand isteden, så kan de skikkelig gode mannebeina bli igjen her til oss. Jeg unner ikke thaidamer et slikt menneskesyn heller, men der nede har de ihvertfall familien sin rundt seg slik at de har noen som kan redde dem når dere har dæljet løs på dem en stund og de innser at verden ikke blir bedre av å gifte seg med en halvfeit hårløs 40åring som ikke klarer å ha et sosialt fungerende liv hjemme.

Skrevet
verden ikke blir bedre av å gifte seg med en halvfeit hårløs 40åring som ikke klarer å ha et sosialt fungerende liv hjemme.

Det er ikke rart at mange må skaffe seg thaidame når det å være hårløs og halvfeit er nok til å være uaktuelle for alle norske damer. Det er jo tross alt en ganske betydelig del av 40 årige menn som er halvfeite og hårløse. Er vel strengt tatt ganske mange av damene på den alderen so også er halvfeite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...