momajoja Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Hei, Jeg er på jakt etter noe som jeg alltid har kalt en "bakespade". Det ser litt ut som en stekespade, bare at den er stor og rund på enden i stedet for avlang og smal. Brukes til å løfte en ferdigstekt kake over fra bunnen av springformen til et fat. Hadde en som jeg tror jeg har arvet en gang for mange herrens år siden, men etter et par flytterunder finner jeg den ikke igjen Har forsøkt å google det litt, men vet jo ikke hva det egentlig heter. Synes det er så mye morsommere og penere å servere kakene på fat uten at bunnen på springformen trenger å være med, men tør ikke å løfte dem opp med noe annet.. hehe. Noen som overhodet skjønner hva jeg snakker om og vet hva det heter og hvor jeg kan kjøpe? Blir evig takknemlig...
Lilith Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Aldri hørt om, men høres jo übersmart ut! Må følge med på denne tråden ...
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Kan du bruke en pizzaspade? http://www.nyttig.no/produkt.cfm?path=16&id=1186
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå