Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Rettetangen min har nå valgt å kutte ut, så da må jeg jo ha en ny - er avhenging av å rette håret :gjeiper:

Det jeg lurer på er GHD sin rettetang verdt pengene? vet jo at frisørene anbefaler den ( sist jeg var hos nikita var det et sinnsykt mas fra frisøren om hvor flott den var :rope: )

orket ikke kjøpe den hos henne, mas,mas mas!!

men er den verdt pengene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg sier bare JA! Beste flatejernet jeg noen gang har hatt i hvertfall, ett strøk og håret er rett. Også blir den varm på et par sekunder bare. Elsker den! :)

Endret av Tillepike
Gjest tasha
Skrevet

jeg syntes babyliss sin som finnes på elkjøp er veldig bra:) koster 500 kr eller noe, sikkert ikke like "sunn" som de dyrere men....

ob nordica eller hva den heter har jeg også, men der er knappene for styrke og av å på akkurat der jeg holder, så jeg skrur dem av og på hele tiden. plagsomt...

Skrevet

Poenget er hvertfall at GHD er verdt pengene :)

Skrevet

Har nettopp kjøpt en GHD rettetang. Men synes ikke jeg får skikkelig temperatur i den :sukk: Så jeg bruker fortsatt min game Babyliss,den duger :jepp:

Skrevet
Har nettopp kjøpt en GHD rettetang. Men synes ikke jeg får skikkelig temperatur i den :sukk: Så jeg bruker fortsatt min game Babyliss,den duger :jepp:

Jøss, min blir glovarm på bare et par sekunder... Sikker på at din er helt som den skal?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er også superfornøyd med GHD. Verdt pengene. Og min blir også glovarm etter et par sec.

Skrevet
jeg syntes babyliss sin som finnes på elkjøp er veldig bra:) koster 500 kr eller noe, sikkert ikke like "sunn" som de dyrere men....

Jeg hadde fra Babyliss, men kvittet meg med den. Måtte jo bruke et kvarter på å glatte hele håret. (Men venninnen min, men tynt nordisk hår likte den...) Kjøpte ny fra GHD, og den er super. Glatter hele mitt tykke, lange hår på et par minutter. Og frisøren hevder hvertfall at håret mitt er dunt og fint.

Så GHD er absolutt verdt pengene!!

PS. Vet du forresten hvor mye den koster i Norge? Tenkte å kjøpe den i gave til en venninne.

Skrevet

Skjønner at min GHD kanskje ikke er som den skal være siden jeg ikke får skikkelig temperatur i den,når andre her sier at den blir glovarm... Den piper etter ett halvt minutt. Da skal den liksom være klar. Kanskje jeg er blitt lurt :sukk:

Kjøpte min på nett, den sorte, for nesten en tusenlapp med porto på Uniquebeauty.

Skrevet
Skjønner at min GHD kanskje ikke er som den skal være siden jeg ikke får skikkelig temperatur i den,når andre her sier at den blir glovarm... Den piper etter ett halvt minutt. Da skal den liksom være klar. Kanskje jeg er blitt lurt :sukk:

Kjøpte min på nett, den sorte, for nesten en tusenlapp med porto på Uniquebeauty.

Hmm, nå har ikke jeg noe erfaring med uniquebeauty, men har hørt at det finnes mange fake GHDer ute å går. Jeg kjøpe min på lookfantastic.com, som er en ganske seriøs nettside.

Skrevet

Jeg kjøpte min rosa GHD rettetang når uniquebeauty hadde tilbud på den, og jeg er superfornøyd!

Og til deg som hadde en babybliss som funket bedre enn GHD, du bør kanskje klage på den... det må være noe seriøst galt med den!

Gjest Gjest
Skrevet
PS. Vet du forresten hvor mye den koster i Norge? Tenkte å kjøpe den i gave til en venninne.

Var innom en frisør sist uke i oslo, da kostet GHD tangen 1900 ca :( Ligger vel på den prisen rundt om her i Norge.

Skrevet
Var innom en frisør sist uke i oslo, da kostet GHD tangen 1900 ca :( Ligger vel på den prisen rundt om her i Norge.

Jøss, det var dyrt. Nesten like billig å fly til London og kjøpe den der :)

Men takk for svar!

Skrevet (endret)

I Norge er det aller meste overprisa, kjøp heller på nettet fra utlandet. Jeg ga rundt 1000-lappen for min på lookfantastic

Endret av Tillepike
Skrevet
Jeg kjøpte min rosa GHD rettetang når uniquebeauty hadde tilbud på den, og jeg er superfornøyd!

Og til deg som hadde en babybliss som funket bedre enn GHD, du bør kanskje klage på den... det må være noe seriøst galt med den!

Jeg kjøpte også da de hadde den på tilbud. Kjøpte den sorte,men det burde jo ikke være store forskjellen. Blei kjempeskuffa da jeg hadde prøvd den,for jeg hadde store forventninger siden så mange skryter av GHD. Syns ikke det ble skikkelig temperatur i den, og det tok laaang tid å slette håret.

Får prøve å reklamere på den :sukk:

Skrevet
I Norge er det aller meste overprisa, kjøp heller på nettet fra utlandet. Jeg ga rundt 1000-lappen for min på lookfantastic

Men den koster mellom 95-135 £ på lookfantastic.com. I tillegg kommer da mva på 25% og tollbehandlingsgebyr på ca 100,-. Da blir det plutselig litt mer penger.

Er ghd IV og ghd mk4 det samme? Og når dere kjøper den i utlandet hva med kontakten, passer den?

Skrevet (endret)
Men den koster mellom 95-135 £ på lookfantastic.com. I tillegg kommer da mva på 25% og tollbehandlingsgebyr på ca 100,-. Da blir det plutselig litt mer penger.

Er ghd IV og ghd mk4 det samme? Og når dere kjøper den i utlandet hva med kontakten, passer den?

Jeg ga 1300,- for den alt i alt, og vil ikke påstå det er dyrt i forhold til hva man må gi for den i Norge. Mulig det var salg akkurat da, det husker jeg ikke. Men jeg betalte i hvertfall ikke noe mer enn det

Og det med kontakten, man bare skrur av støpselet som er på. Inni der er det støpsel for norske kontakter

Endret av Tillepike
Skrevet

Hva er forskjellen på den rosa og den svarte IV typen? Jeg vil ikke ha en slik mini styler, men den vanlige varianten..?

Skrevet (endret)
Hva er forskjellen på den rosa og den svarte IV typen? Jeg vil ikke ha en slik mini styler, men den vanlige varianten..?

Den rosa støtter brystkreftorganisasjonen. Ellers er den helt lik den vanlige varianten

Endret av Tillepike
Skrevet
Rettetangen min har nå valgt å kutte ut, så da må jeg jo ha en ny - er avhenging av å rette håret :gjeiper:

Det jeg lurer på er GHD sin rettetang verdt pengene? vet jo at frisørene anbefaler den ( sist jeg var hos nikita var det et sinnsykt mas fra frisøren om hvor flott den var :rope: )

orket ikke kjøpe den hos henne, mas,mas mas!!

men er den verdt pengene?

Hei anbefaler ghd på det varmeste er superbra.ga 800 for min gjennom ebay.er også avhenning av rettetang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...