Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #1 Del Skrevet 17. juni 2008 Hei, enkelt og greit spørsmål, er det in med tankini i år? Jeg synes dette er et fint badeantrekk som finnes i ulike modeller og farger (noen super fine på victorias secret) god sommer =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juni 2008 #2 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg tror ikke de er direkte in, men hva gjør vel det om du synes det er fint og tror du vil trives i den typen badetøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 18. juni 2008 #3 Del Skrevet 18. juni 2008 Blant sommermotene er de faktisk in. Både tankini og badedrakter(ikke at alle modellene av årets badedrakter kan kalles badedrakt ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juni 2008 #4 Del Skrevet 18. juni 2008 Da lærte vi noe nytt i dag. Hadde fått med meg at badredrakt er greia, men har gått glipp av tankinien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. juni 2008 #5 Del Skrevet 18. juni 2008 For ikke å snakke om monokinien - men det får du aldri sett meg i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juni 2008 #6 Del Skrevet 18. juni 2008 Den er ikke helt min greie heller. Takk og lov for at jeg fant en vanlig bikini som støtter bysten og ser fin ut på! Det er jo en kunst i seg selv når man har en ukurant størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå