Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har funnet ut at han skriver sms og ringer/snakker med eksen sin jevnlig. Han forteller meg ingenting om dette. Dette er en lang historie, men ett eksempel er at han var ute og drakk/så fotballkamp for litt siden. Han og noen kompiser. Jeg var hjemme og leste til eksamen. Fotballaget hans vant kampen, og jeg sendte ham gratulasjoner, men han svarte ikke. Tenkte at han koset seg, ble ikke sur for det! Han kom hjem sent, dritings. Det var ok siden han hadde feiret seieren, ikke sur for det i det hele tatt! Men greia er at nå han var på badet og kastet opp, så tikket det inn en sms fra hans eks. Jeg klarte ikke å dy meg, hvorfor sender hans eks sms på dette tidspunktet, tenkte jeg.. SÅ jeg leste den, og sjekket innboks/utboksen hans. Det var som å få et slag i ansiktet! Han hadde tekstet med henne hele kvelden, han hadde skrevet at han elsket henne osv. De hadde ringt hverandre, ikke bare på denne kvelden men også andre ganger + skrevet sms-er. Jeg konfronterte ham med dette dagen etter, men han bare unnskyldte seg og sa at det var "in the moment" at han hadde skrevet til henne. At han er ferdig med henne, han elsker meg osv. Men hvorfor sender han flere sms-er til henne (attpåtil "elsker deg" osv!), og skriver INGEN til meg?! Han var glad da laget vant, greit nok, men hvorfor skrive til henne og ikke meg?? Er noe som ikke stemmer her, jeg tolker det da som at han føler mer for henne enn meg, at han fremdele elsker henne og bruker meg! Er jeg helt bak mål nå? Er jeg urimelig? De meldingene var forresten slette fra mobilen hans dagen etter da jeg skulle vise han bevisene. Så han skjuler bevis. Hva skal jeg gjøre? Jeg føler jeg ikke kan stole 100% på ham, har jeg grunn til det, syns dere? Skal jeg bare glemme det? Håper på gode råd!
Gjest Gjest_trude_* Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har funnet ut at han skriver sms og ringer/snakker med eksen sin jevnlig. Han forteller meg ingenting om dette. Dette er en lang historie, men ett eksempel er at han var ute og drakk/så fotballkamp for litt siden. Han og noen kompiser. Jeg var hjemme og leste til eksamen. Fotballaget hans vant kampen, og jeg sendte ham gratulasjoner, men han svarte ikke. Tenkte at han koset seg, ble ikke sur for det! Han kom hjem sent, dritings. Det var ok siden han hadde feiret seieren, ikke sur for det i det hele tatt! Men greia er at nå han var på badet og kastet opp, så tikket det inn en sms fra hans eks. Jeg klarte ikke å dy meg, hvorfor sender hans eks sms på dette tidspunktet, tenkte jeg.. SÅ jeg leste den, og sjekket innboks/utboksen hans. Det var som å få et slag i ansiktet! Han hadde tekstet med henne hele kvelden, han hadde skrevet at han elsket henne osv. De hadde ringt hverandre, ikke bare på denne kvelden men også andre ganger + skrevet sms-er. Jeg konfronterte ham med dette dagen etter, men han bare unnskyldte seg og sa at det var "in the moment" at han hadde skrevet til henne. At han er ferdig med henne, han elsker meg osv. Men hvorfor sender han flere sms-er til henne (attpåtil "elsker deg" osv!), og skriver INGEN til meg?! Han var glad da laget vant, greit nok, men hvorfor skrive til henne og ikke meg?? Er noe som ikke stemmer her, jeg tolker det da som at han føler mer for henne enn meg, at han fremdele elsker henne og bruker meg! Er jeg helt bak mål nå? Er jeg urimelig? De meldingene var forresten slette fra mobilen hans dagen etter da jeg skulle vise han bevisene. Så han skjuler bevis. Hva skal jeg gjøre? Jeg føler jeg ikke kan stole 100% på ham, har jeg grunn til det, syns dere? Skal jeg bare glemme det? Håper på gode råd! Ehhhh neiiii!! dette hadde jeg ikke glemt, ikke vurdert å glemme det engang! Angrer han for det i det hele tatt? Min tillit hadde vært brutt, og jeg hadde sett på dette som psykisk utroskap, og hadde følt akkurat det samme som deg! Har du snakket noe mer med han? hva sier han mer? unnskylder han seg ikke?
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Det er vel bare et tidsspørsmål før han gåe tilbake til henne. Håper ikke du sitter å venter på det, bare gå han er ikke vært det.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Trådstarter her, ble endel skrivefeil i innlegget mitt over, beklager det, men skrev i en fei! Er litt frustrert.. Han sier at han er lei seg for det, at han angrer. Han skulle ikke ha gjort det, men han var full.. Ang. tlf-samtalene han har hatt med henne, sier han at det er pga praktiske gjøremål (de er separert, bare noen mnd igjen, så er de skilt). Det må jeg bare stole på, men irriterer meg at han ikke har sagt et knuff om det, men later som ingenting. Jeg forteller ham tross alt ALT om eksen min, de få gangene jeg har snakket med ham eller tekstet. Vil ha et åpent forhold, men er vanskelig når det bare går en vei! I sms-ene til henne omtaler han henne som "bestevenn", "kjære", omtaler hunden hennes "gutten vår er så flott" osv. Dette er noe jeg syns er så leit å lese. Er det virkelig sånn han ser på henne? Til meg sier han at hun er en bitch og at han ikke har noe til overs for henne. Dette motsier det jo! Jeg blir bare så lei... Og så begynner jeg å lure, for det var hun som gikk fra ham. Alt han si er beklager, "ikke gå fra meg", "det er deg jeg elsker", "ikke la andre ødelegge det fine vi har" osv. Jeg VIL stole på ham når han sier sånt, og jeg kan tilgi, men jeg glemmer ikke! Det har jeg vanskeligheter med. Jeg forstår det bare ikke. Jeg hadde ikke gjort sånn mot ham, ikke mot en jeg elsker så høyt. Vi skal flytte sammen til høsten, langt vekk fra dette stedet, noe jeg er kjempeglad for, men en del av meg tviler på om han virkelig elsker meg. Han ville vel ikke ha flyttet så langt og gitt opp livet sitt her om han ikke hadde elsket meg? Eller? Huff, er så rådvill her jeg sitter....
birma Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Dropp han. Han viser ved å si en ting til deg og noe annet til henne, at han ikke er en å stole på. Hva skal du da med han? Det finnes andre menn der ute som faktisk er til å stole på.
BAMBI<3 Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Du fortjener noe bedre. Her skal du be han dra til ........ og finn deg en som eier en smule respekt for deg.
Gjest Britt Banditt Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Virker litt for meg som om du er andrevalget. Hun dumpet han, han kan ikke være sammen med henne, han blir sammen med deg. Det er hvertfall tydelig at han fortsatt har følelser for henne, ellers hadde han ikke skrevet sånt.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Han var "in the moment"! Hvilken og hva slags "moment" var dette? Tror du virkelig at utroskap blir søtere ved å bøye det i framagloser? Stupid is as stupid dooooooes! Dum + dummere er sjeldent lik eureka-opplevelse.
Gjest TS Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 Laget hans vant seriekampen, var det som var "momentet". Må korrigere meg selv her, han skrev ikke "elsker deg", men "love". For meg så betyr det det samme.
Gjest Britt Banditt Skrevet 17. juni 2008 #10 Skrevet 17. juni 2008 Laget hans vant seriekampen, var det som var "momentet". Må korrigere meg selv her, han skrev ikke "elsker deg", men "love". For meg så betyr det det samme. Vel, det er ikke akkurat noen unnskyldning. Det er heller deg han burde tenkt på å skrive det til. At han ikke gjorde det, men heller skrev til henne sier ganske mye. Han satt jo tydeligvis med mobilen, så hvorfor ikke svare deg?
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #11 Skrevet 17. juni 2008 Å ja! Laget hans vant. Ja men da har du ikke noe å frykte. Det her dreier seg tydeligvis om "sportsmanship"! Wake up and smell the sewer!
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #12 Skrevet 17. juni 2008 Oversatt for deg som kjenner igjen kun uttrykk som "love" osv fra engelsk; våkn opp til den herlige kloakklukten!
Gjest TS Skrevet 17. juni 2008 #13 Skrevet 17. juni 2008 Det er en meget dårlig unnskyldning, jeg forsvarer ham ikke i det hele tatt. Trenger ikke å komme med sarkastiske svar. Jeg vet det innerst inne, men trengte vel bekreftelse fra flere. Er vanskelig å innse når man er så glad i en person, man benekter det på en måte.
Gjest Gaby Skrevet 17. juni 2008 #14 Skrevet 17. juni 2008 Hadde samme opplevelse med min eks, oppdaget meldinger en dag, og fra da av tikket de inn til all døgnets tider. Det endte med at han hadde sex med henne mens jeg var bortreist, jeg hadde mine mistanker men fikk det ikke bekreftet før to år etterpå. Tror han hadde et forhold til henne i et helt år, faktisk. Dump ham.
Lille Ballerina Skrevet 17. juni 2008 #15 Skrevet 17. juni 2008 Er det noe å filosofere over? Dump han, er mitt råd.
lulle Skrevet 17. juni 2008 #16 Skrevet 17. juni 2008 Dette er litt klassisk forsvar fra din side. Du lager et innlegg her, og beskriver en situasjon med kjæresten din som du reagerer på. (og med god grunn, kjempegod synes jeg) Etterhvert får du svar fra oss som leser... og vi reagerer akkurat som du... Dette var ikke greit på noen måte. Så kommer du med "unnskyldninger" og formildene forklaringer... At en mann som er i et kjæresteforhold skriver meldinger med xen sin en hel kveld, og ikke en eneste melding til kjæresten sin. Det forteller meg hva hodet hans er fylt av. At han sier han angrer etterpå, tror jeg ingenting på. Kanske er han usikker på hvem av dere han vil ha, men denne usikkerheten bør han få tenke på i fred. Ta en pause. Pakk tingene dine, og flytt et annet sted. Denne mannen er ikke ferdig med xen.
Lille Lea Skrevet 17. juni 2008 #17 Skrevet 17. juni 2008 Han er ikke til å stole på, og det blir sikkert ikke bedre med tiden. DUMP HAN. Hadde gjort det LETT hadde jeg funnet ut at han gått bak ryggen min sånn. Skal ikke finne seg i sånt.. Fy skam til dere begge.
Gjest Oxford Skrevet 17. juni 2008 #18 Skrevet 17. juni 2008 (endret) Disse to ordene har blitt en slags klisjè her på KG, men: Dump ham! Endret 17. juni 2008 av Oxford
Gjest Alabama Skrevet 22. juni 2008 #19 Skrevet 22. juni 2008 Oj!!! Ingen som mener hun bør prøve litt til? Har vært i nesten samme situasjon jeg også. Det er et ganske ferskt forhold, og jeg fikk nettopp vite av en annen at han har hatt sex med eksen rett etter vi hadde blitt sammen. Etter en forklaring med påfølgende heftig krangling hvor begge hylgrein, bestemte jeg meg for å gi han en sjanse. Jeg vil jo ha ham! Han har likevel fått beskjed om at han ikke kan snakke mer med eksen sin hvis han vil være sammen med meg. Jeg synes du skal gi det en sjanse! Selv om jeg kanskje er naiv, så synes jeg de fleste gir opp litt for lett, og at rådene er altfor ensidige på KG. Har kjærsten vært dum: dump ham! Hva skjedde med å tilgi?
Ethereal Skrevet 22. juni 2008 #20 Skrevet 22. juni 2008 Hadde ikke giddi og sitti å venta på en sånn fyr altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå