Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Hei, har tenkt å gi mannen aktfoto av meg selv i morgengave. Bor i Trondheim og lurer på om det er noen av dere som har gjort eller skal gjøre det samme? Noen som vet om noen fotografer som er flinke og profesjonelle? Og hvordan var det egentlig å være i fotostudio. Litt spent.... men tror det blir en fin gave, så da skal jeg prøve.
Gjest Gjest_jeanee_* Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Hei, har tenkt å gi mannen aktfoto av meg selv i morgengave. Bor i Trondheim og lurer på om det er noen av dere som har gjort eller skal gjøre det samme? Noen som vet om noen fotografer som er flinke og profesjonelle? Og hvordan var det egentlig å være i fotostudio. Litt spent.... men tror det blir en fin gave, så da skal jeg prøve. sjekk ut www.dinfotograf.no han holder til i nye lokaler ved city lade;) Han er kjempeflink!!!
Gjest Gjest_Belle_* Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 sjekk ut www.dinfotograf.no han holder til i nye lokaler ved city lade;) Han er kjempeflink!!! Hei, er det www.degogdine.no/ du mener? Ingen treff på www.dinfotograf.no....
samson Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Hei, er det www.degogdine.no/ du mener? Ingen treff på www.dinfotograf.no.... http://www.din-fotograf.no muligens
Gjest Gjest_jeanee_* Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 http://www.din-fotograf.no muligens ja det er det nok;)
Gjest Gjest_Belle_* Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 (endret) ja det er det nok;) Hm... På den siden er jo bare et mobilnummer (xxxxxxxx) +en epost-adresse, og om man søker opp mobilnummeret på gule sider/ 1881 får man bare opp en privatperson i Kristiansand... Virker merkelig. Endret 24. juni 2008 av Camilla
Gullfia Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Jeg og har tenkt på det samme som deg, bor også i Trondheim så si gjerne fra om du finner noen flinke :icon_smile:
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. juni 2008 #8 Skrevet 26. juni 2008 Jeg og har tenkt på det samme som deg, bor også i Trondheim så si gjerne fra om du finner noen flinke :icon_smile: Tror det kan være denne. Har vært inne på en annen fotoside og sett bildene som denne fotografen har tatt. Ser skikkelig råbra ut!! Tror jeg skal mote meg opp og bestille time. Men jammen litt skummelt ja .) http://www.minfotograf.com/om-oss/
Gullfia Skrevet 26. juni 2008 #9 Skrevet 26. juni 2008 Det så jo helt supert ut. Du får gi et referat da Kunne egentlig tenkt meg en kvinnelig fotograf jeg....da blir det litt mer som bare i gardroben på treningssenteret....
Gjest Lampe Skrevet 26. juni 2008 #10 Skrevet 26. juni 2008 Du kan jo høre med Studio G fotografene, de har jo vunnet mange konkurranser med spennende aktbilder. De har jo en som Erlend der, som har tatt mange fine bilder som han har vunnet med.
jamase Skrevet 7. juli 2008 #11 Skrevet 7. juli 2008 Vi brukte Fotografene for Deg&Dine som fotografer i vårt bryllup. De har en veldig hyggelig fotograf. Jeg var inne og tok akt-bilder av meg selv 3 uker før bryllupet (mannen min smilte bare når han så dette valget i prislista deres, så da skjønte jeg at det ville gå rett hjem) :-), og jeg må bare si at de er veldig proffe. Før vi gikk i gang, brukte han sikkert en 20-30 minutter på å vise meg bilder han hadde tatt før, forklarte hvordan alt foregikk og var veldig opptatt av at jeg skulle føle meg trygg og komfortabel. Da jeg sto der, naken forran fotografen, viste jeg hva jeg skulle gjøre, for han hadde vist meg det noen minutter før. Jeg følte aldri ubehag med å stå der naken forran en fremmed mann, jeg følte heller det at han var veldig opptatt med å få til noen bra bilder.. Før jeg gikk, retusjerte fotografen et bilde mens jeg kikket på - og det er helt utrolig hva de får til i fotoshop. Jeg ba ham kjøre full pakke, så da forsvant både strekkmerker, unappede øyenbryn og småsår.. Det var veldig morro å se hva de klarer å få til i dag Og bildene som ble levert i albumet har jeg ikke ord for, jeg kan nesten ikke tro at lille meg kan se så innmari sensuell ut :-) Skikkelig kunstnerisk. Og mannen min -han ble overlykkelig (anbefales som morgengave) ;-) Så, når det gjelder fotografer i trondheim, anbefaler jeg Fotografene Deg&Dine. Se www.degogdine.no (Fotografen ringte meg for et par dager siden og spurte om lov til å bruke to av bildene mine i et galleri som de snart skal få på sidene sine, jeg sa ja jeg, spennende!) :-) J
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå