Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i svarte er det som har skjedd med klokken på dataen min? :x

Den viser feil og jeg får søren ikke ordnet det.Jeg vet hvordan man ordner det altså,men det går ikke.Hvis jeg prøver å klikke inni der man stiller den så skjer det ingenting.Musepekeren står ikke der i det hele tatt.Noen som skjønner?Vet dere hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan også stille klokka fra kontrollpanelet i stede for å klikke nede i høyre hjørne. Hvordan du gjør dette avhenger av hvilken versjon av windows du kjører

Skrevet

var det sååå enkelt??

Jeg har aldri tenkt på det.

Nå gikk det jo.Men hvorfor skjedde ingenting når jeg klikket på klokken i hjørnet da?

Den samme "menyen" kommer jo opp.

Skrevet

Aner ikke hvorfor du ikke fikk til å klikke på klokka. Har du prøvd nå etter at du fikk til å stille den? Kanskje det bare er musa di som har slått seg litt vrang?

Skrevet

Nei,det går fortsatt ikke

Skrevet

Merkelig..har ikke hørt om noe sånnt før. Er det bare klokka du ikke får til å klikke på?

Skrevet

Synes dataen har oppført seg merkelig generelt,i det siste.

Lever sitt eget lille liv.

Jeg kan ikke komme på noe spesielt annet,men skal fortelle deg hvis jeg gjør.

Har merket at maskinen er mye senere i oppfattelsen også.Spesielt når den har stått på en stund.Og det gjør meg skikkelig :kjempesinna: Går utover oppdateringer på hjemmesiden min.Hvis du ser på hjemmesiden min så står det på første siden: Christmas 2002

Og under er det bilde av 17 mai ...........får ikke til noe når maskinen er så rar

Gjest Admin'C
Skrevet

still klokken i bios, det kan være et batteri på hovedkortet som er flatt og dermed resettes klokken hver gang du skrur av men det finner du ut

Skrevet

Admin'C :wink: Du er klok!!

Men oxo et svar til tobarns-mor

Hvilken som helst urmaker har slike batterier...

Jeg hadde selv et slikt problem med maskinen, klokka viste alltid feil tid... jeg endret det på biosupsettet og fra kontrollpanel....

Men det var da jeg byttet batteri på hovedkortet alt smilte til meg igjen!!

Klem og lykke til

Skrevet

batteri?? :o

Det har jeg aldri visst.Men nå ser det ut som at klokken er OK.Takker for svar............ :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...