Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er invitert i bryllup til min nevø, og det er den første "ungdommen" i familien som gifter seg så vi har liksom ingen pekepinn å gå etter hva som har vært gjort før f.eks.

Vi har ikke dårlig økonomi så det er ikke der det ligger, men vil heller ikke komme med en gave som er mye større enn andres... synes det erlike ekkelt som å gi mye mindre... har ikke som mål å absolutt være som alle andre, men det er vel ikke på en sånn dag man trenger skille seg ut synes jeg.

Det kan nevnes at det ikke er noe storslagent bryllup. Mange gjester, men ordner med det meste selv. Brudeparet er rimelig nyetablert og har både studielån og nylig kjøpt seg hus, men de vil gjerne gifte seg innenfor rimelighetens grenser. Vi har i alle år vært ganske nøktern når det gjelder både bursdags- og julegaver.

takknemlig for å høre andres synspunkter og erfaringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg hadde gitt for rundt 5-600 kroner til en nevø.

Skrevet
Jeg tror jeg hadde gitt for rundt 5-600 kroner til en nevø.

føler vel det blir i minste laget i ett bryllup da, vi gir 700 til konfirmasjon og ett bryllup er vel en større anledning enn konfirmasjon

Gjest ¤bella¤
Skrevet

til min nevø tror jeg jeg hadde jandlet for mellom 1000-2000. Det er jo tross alt tantebarnet mitt :)

Skrevet

Da hadde jeg og gitt mer. Men nå er jeg student da. ;) Hadde jeg vært ferdigutdannet og i jobb, hadde jeg gitt mer.

Gjest trimjenta
Skrevet

Jeg ville gitt for ca 1000 kroner. Da kommer du ikke i kategorien "for dyre" eller "for billige" gaver. Hvis grunnen til at du spurte var at du ikke ville skille deg ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...