Gjest Sola1974 Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Noen som fikk med seg hvilken bok hun snakket om i går? Skrev det ned jeg da, men tror dere ikke at jeg har klart og kaste lappen På forhånd takk!
Bokormen Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Mener det var "Kjærlighet i koleraens tid" av Gabriel Garcia Márquez... Jeg så ikke på, men hadde på i bakgrunn, så fulgte ikke helt med.
Gjest Sola1974 Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 TUSEN TAKK! Ken Follett var det!!!!!!!!! *løper for å kjøpe*
Gjest glamourgirl Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Pillars of the Earth av Ken Follet... Og den anbefales, det er kommet nr to i serien nå, dvs oppfølger, og jeg anbefaler begge, og den første først;)
Gjest lesehesten Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Pillars of the Earth av Ken Follet... Og den anbefales, det er kommet nr to i serien nå, dvs oppfølger, og jeg anbefaler begge, og den første først;) Samme her, og jeg holder på med den andre nå. Fantastiske bøker, og Ken Follett har fått et løft hos meg nå.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Pillars of the Earth av Ken Follet... Og den anbefales, det er kommet nr to i serien nå, dvs oppfølger, og jeg anbefaler begge, og den første først;) Det var Pillars of the Earth av Ken Follet som glamgirl sa som ble anbefalt i går. På norsk heter den(de) Stormens tid.
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Hvis dere liker Ken Follett anbefales "Fluktens Vinger" på det varmeste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå