Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at de fleste har et ordtak på profilen sin.

Hvorfor har du valgt akkurat det du har?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rett og slett fordi jeg synes det var fint.

Skrevet

D er igrunnen haugevis av kinesere som aldri har gjort meg noe, ikke grønlendere heller, islendere, samer, folk fra Sarpsborg....Hmmm.....De fleste fra Sinsen har vel stort sett vært ålreite ..... Til og med svensker og bergensere har jeg ikke vært i tottene på......Lista kunne blitt ganske lang.....

Men jeg ER litt lei av d.....Skal finne meg et nytt snart....!!!

Gjest Lott@
Skrevet

ordtaket mitt "dagen idag er den første i resten av ditt liv" er en del av mitt livsmotto.

Jeg forsøker etter beste evne og så godt det overhodet lar seg gjøre, å leve hver dag som om det var den siste.

Forøvrig så skulle jeg ønske at også flere mennesker kunne levd med dette som livsmotto.

Gjest Missuganda
Skrevet

Ikke fordi jeg vil påstå at det er sant, men fordi det ofte er slik :blunke:

Skrevet

Fordi det er sånn det er!! Basta!

:wink:

Skrevet

Fordi det er så innmari sant!

Skrevet

Fordi jeg er en realitet :cry: desverre

Skrevet

Jeg bruker ikke signaturen til vanlig, kun når alt er teit og dumt og ekkelt og ille... Har blitt en god del innlegg med signatur i det siste, kan det ha noe med en viss eksamensperiode å gjøre tro???

Skrevet

Fordi jeg synes det er litt morsomt :blunke:

Også er det jo ganske stilig..

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Synes det er fint når mennesker er der for andre mennesker, og synes det er viktig at det verdsettes! Var en prest som brukte "ordspråket" mitt i en begravelse til en person som jeg var veldig glad i. Synes det var fint, og har tatt til meg de ordene. Så valgte jeg dem da jeg skulle lage et lite visdomsod å slenge på innleggene her inne i KG-verden.

Skrevet

Synes det er fint. Var lenge uten, men fant sitatet i en avis....

Gjest Poirot
Skrevet

Fordi dette var noe jeg sa til meg selv igjen og igjen i en krisesituasjon for noen år siden. Og det stemte!!

Alt BLIR bra tilslutt! :D

Skrevet

Hmmm... fordi jeg synes det virker lurt :)

Skrevet

Fordi det er litt sånn jeg er.... :oops:

Suz

Skrevet

Jeg valgte det jeg har fordi det passet til avataren og fordi det er sant (i alle fall stemmer det på mine katter). :D

Gjest Marijke
Skrevet

Mitt er ikke noe ordtak, men en linje fra en sang jeg liker svært godt. Det er, som de fleste sikkert skjønner, spansk, og betyr noe slikt som "du kan alltid finne et sted for deg". Litt dumt å oversette da, men jeg liker budskapet, både i den linjen, og hele sangen - nemlig at man alltid har en sjanse til å forbedre på ting og finne seg til rette og bli fornøyd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...