Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Hvorfor kan man ikke det? Det står advarsel på pakken om at man ikke må bruke fargen (permanent hårfarge) til brynene, jeg fatter ikke hvorfor. Forutsatt at man klarer å få det til uten å kline stoffet inn på øynene og forutsatt at fargen er rett / fin, hva er da problemet? Noen som har en god forklaring?
dema Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Hvorfor kan man ikke det? Det står advarsel på pakken om at man ikke må bruke fargen (permanent hårfarge) til brynene, jeg fatter ikke hvorfor. Forutsatt at man klarer å få det til uten å kline stoffet inn på øynene og forutsatt at fargen er rett / fin, hva er da problemet? Noen som har en god forklaring? .det er fordi at huden under øyebrynet også vil ta farge, og det ser ikke så veldig pent ut.... Har prøvd, og gjør ikke det mer
Gummiloppa Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 .det er fordi at huden under øyebrynet også vil ta farge, og det ser ikke så veldig pent ut.... Har prøvd, og gjør ikke det mer Tror ikke det er helt det som er grunnen, for det er bare å smøre vaselin på huden rundt for å unngå farge der... Tror heller det er fordi det er et ganske sterkt stoff som kan gjøre at hårene løsner. Det er tross alt et annet hår på hodet enn i ansiktet
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Jeg bruker henna, og det gr fint på øyenbrynene og. Bruker en q-tips, og stryker det kun på de "ytterste" av hårene. Gnir det ikke ned i huden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå