Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2008 #21 Del Skrevet 18. juni 2008 Nei, synes ikke det. Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #22 Del Skrevet 19. juni 2008 Gerd Liv Valla Kristin Halvorsen Manuela Ramin Osmundsen Åslaug Haga Ida Hjort Kraby Medie-prosessene mot kvinner med makt fortsetter..spesielt om de tilhører det rødgrønne segment. Men det slutter ikke der - også Kari Breirem som avslørte manipulasjon av Røkke-fakturaer ble tatt, Kaci Kullman-Five ble ikke styreleder i Statoil enda det var på høy tid med en kvinnelig, Monica Kristensen ble kastet fra Redningsselskapet etter en offentlig kanossagang man sjelden ser maken til, Karita Bekkemellem har blitt tatt fordi hun liker kjoler, Åsne Seierstad har en afghansk bokhandler hengende på seg som en borrelås uten at fobiske medier ser ut til å reagere det minste på dette angrepet på journalistenes ytringsfrihet, Valgerd Svarstad Haugland fikk merke kjøret og takket farvel til politikken, og Erna Solberg må vel være det minst tenkelig politisk korrekte for et maskulint mediekorps som møter hverandre hver morgen med et 'Sieg Heil' før de skriver sine rosende kritikker om den Hvite Duen. Siv Jensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apis Skrevet 19. juni 2008 #23 Del Skrevet 19. juni 2008 Min lille private konspirasjonsteori. Dette er krefter som jobber for å gjøre Oslo til vår søkerby når det gjelder OL. Så lenge Åslaug Haga er kommunalminister vil Tromsø være Norges Søkerby. Så da må hun ryddes av veien da hun er en nøkkelperson som vil ha Tromsø som Norges søkerby. Bare se til Børge Stensbøl. Han også måtte gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. juni 2008 #24 Del Skrevet 19. juni 2008 Og der gikk hun av gitt!!! Hører på pressekonferansen på radioen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart Skrevet 19. juni 2008 #25 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Og der gikk hun av gitt!!! Hører på pressekonferansen på radioen nå. Fy F... så forbanna jeg ble nå..... Jammen fikk media viljen sin denne gang også. Ingen skal kommer her og fortelle meg at dette ikke er ene og alene på grunn av medias heksejakt på denne damen den siste tiden. Javel, så har hun trådd litt feil og "driti seg ut" på disse byggesakene sine, men INGEN fortjener uansett en slik behandling som Haga har fått den siste tiden. Jeg er sikker på at avisene har hatt et eget "hva slags dritt kan vi grave fram om Haga" -punkt på morgenmøtene sine de siste ukene. Stå på, Åslaug. Selv om jeg ikke støtter deg politisk så fortjener du mye bedre enn dette! Endret 19. juni 2008 av Angelheart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #26 Del Skrevet 19. juni 2008 Konspirasjonsteorien stinker og er ikke noe annet enn reinspikka dumhet!! Tenkt at du brukte 2 kalorier på å i det hele tatt skrive noe så teit!! Dakars deg!! Håper desperat at det var en uvanlig merkelig sans for humor fra din side..... anyway: Haga løp etter bakdøren jo større presset ble til å faktisk bevise at hun hadde skattet for "glippen" som hadde foregått siden 1998 ... - need i say more?? .... " Av helsemessige årsaker"... uffda....ikke rart hun har høyt blodtrykk så mange hemmeligheter hun har gått rundt og holdt i det skjulte!! Synd på damen er det slettes ikke, som man reder ligger man osv..... Hun har gravd sin egen grav, og falt tungt i den. Det var ikke mer enn rett og rimelig at hun gikk av/ krøp ut bakdøren. UT med henne, og få nå for guds skyld inn en som er litt rederlig nå da!!?? Tipper at Jensemann tar seg et glass med sterkt når han kommer hjem i dag; så mange statsrådskandaler denne svake lederen har hatt i sin regjeringstid - jeg synes nesten synd på mannen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transmogrifier Skrevet 19. juni 2008 #27 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg har sympatim med Haga. 1) Angående byggesaker: det er lettere å få tilgivelse, enn tillatelse. (For vanlige folk) 2) Angående utleie av stabbur, jeg ville også latt være å betale skatt om jeg kunne. Lurer fælt på hva som fikk Haga til å mene at avgang var bedre enn å bli sittende og la Stoltenberg ta avgjørelsen om å sparke henne, og risikere Senterpartiets vrede. Haga kunne bare sagt: Ingen kommentar, det er ikke deres business, neste journalist som nevner min økonomi og disposisjoner, forlater lokalet, ellers er denne pressekonferansen over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 19. juni 2008 #28 Del Skrevet 19. juni 2008 Min lille private konspirasjonsteori. Dette er krefter som jobber for å gjøre Oslo til vår søkerby når det gjelder OL. Så lenge Åslaug Haga er kommunalminister vil Tromsø være Norges Søkerby. Så da må hun ryddes av veien da hun er en nøkkelperson som vil ha Tromsø som Norges søkerby. Bare se til Børge Stensbøl. Han også måtte gå *** Stemmer nok, dette. Disse kreftene har vært så uforskammet frekke at de har fjernet Hagas hjemmekontor og erstattet det med en leietaker, det er sikkert disse kreftene som har mottatt leia også. Sleipe jævler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #29 Del Skrevet 19. juni 2008 Gerd Liv Valla Kristin Halvorsen Manuela Ramin Osmundsen Åslaug Haga Ida Hjort Kraby Medie-prosessene mot kvinner med makt fortsetter..spesielt om de tilhører det rødgrønne segment. Ja, stakkars ofre. Tenk at de ikke får lov til å ansette venninnene sine, snyte litt skatt og mobbe hun uttaforjenta på kontoret. Bare teite menn assa! Kan de ikke forstå at kvinner har sin måte å gjøre ting på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #30 Del Skrevet 19. juni 2008 Ja, stakkars ofre. Tenk at de ikke får lov til å ansette venninnene sine, snyte litt skatt og mobbe hun uttaforjenta på kontoret. Bare teite menn assa! Kan de ikke forstå at kvinner har sin måte å gjøre ting på? Hvilket er så veldig mye annerledes måten Gutteklubben Grei gjør tingene sine på? Men det er jo sant, sistnevnte sine metoder er jo så inngrodde og systematiserte at ingen lenger hever øyenbrynene. Når kvinner gjør akkurat de samme tingene derimot. Lurer på hva som egentlig ligger til grunn for denne selektive kritisismen mot metoder som brukes like hyppig blant kvinner som blant menn? Hvorfor er det ikke tillatt, eller armslyng for at kvinner gjør det samme som menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #31 Del Skrevet 19. juni 2008 Hvorfor er det ikke tillatt, eller armslyng for at kvinner gjør det samme som menn? Det er fordi det ikke er tillatt for menn heller. Voks opp jenter, slutt å syte og begynn å ta ansvar for det dere gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 19. juni 2008 #32 Del Skrevet 19. juni 2008 Riktig det siste gjest. Kvinner i ledende stillinger må begynne å ta littegranne ansvar. Husker dere hun mona salin fra sverige, hun brukte regjeringens mastercard som sin egen privatre. Pressen avslørte dette og hun måtte gå av. Tror dere ikke kvinner har termittens egenskap og grave seg et hull oppover? Det var først etter avsløringen av karræren gikk oppover. Menn tar selvmord eller dør dersom det avsløres noe, kvinner blir sett på som heltinner som er utsatt for systematiske systemfeil. Og hver eneste gang kvinner gjør noe gærent, hver eneste gang det skjer noe, dengang Ingunn Yssen som likestillingsombud faktisk mente og påsto at kvinner er de beste sjefer, - ja til og med når ingunn yssen får konflikt med en kvinne som er beste sjef, - gerd liv valla, - ja til og med da, -ser ingen ironien i kvinneledelse, - hvor latterlig er ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #33 Del Skrevet 19. juni 2008 Min lille private konspirasjonsteori. Dette er krefter som jobber for å gjøre Oslo til vår søkerby når det gjelder OL. Så lenge Åslaug Haga er kommunalminister vil Tromsø være Norges Søkerby. Så da må hun ryddes av veien da hun er en nøkkelperson som vil ha Tromsø som Norges søkerby. Bare se til Børge Stensbøl. Han også måtte gå Well, well, har vi ikke sett for mye på Hotel Cæsar nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apis Skrevet 19. juni 2008 #34 Del Skrevet 19. juni 2008 Konspirasjonsteorien stinker og er ikke noe annet enn reinspikka dumhet!! Tenkt at du brukte 2 kalorier på å i det hele tatt skrive noe så teit!! Dakars deg!! Håper desperat at det var en uvanlig merkelig sans for humor fra din side..... Bare koselig å kunne hjelpe deg med å få ut noe av den undertrykte frustrasjonen du bærer på. Skal ikke kommentere det mere en at jeg vil si. Hun er utsatt for en heksejakt der det blir gravd frem små ting som blir gjort store og viktige. Det er en meget dyktig politiker som gir seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 19. juni 2008 #35 Del Skrevet 19. juni 2008 Hvilket er så veldig mye annerledes måten Gutteklubben Grei gjør tingene sine på? Men det er jo sant, sistnevnte sine metoder er jo så inngrodde og systematiserte at ingen lenger hever øyenbrynene. Når kvinner gjør akkurat de samme tingene derimot. Lurer på hva som egentlig ligger til grunn for denne selektive kritisismen mot metoder som brukes like hyppig blant kvinner som blant menn? Hvorfor er det ikke tillatt, eller armslyng for at kvinner gjør det samme som menn? *** Nevn én norsk mannlig politiker som har bedrevet skattesnusk uten å ha blitt tatt av media? Du er jo helt på jordet, menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgan Skrevet 20. juni 2008 #36 Del Skrevet 20. juni 2008 Klart det må bli slik,synd men sant. Det er det eneste riktige. Hvis du lar dem komme unna med slikt så skaper de presedens,altså setter standarden for hvordan vi vanlige folk skal opptre.Og da er vi ute og kjøre.... Når de skal ha så streng bevoktning av strandsonen i Norge og du og jeg må gjennom et skjemahelvete i kommunen for hver minste lille ting,da får de værsågod leve opp til dette selv. Husker dere Mona Sahlin i Sverige,ministeren som hadde så mye rot i privatøkonomien? Ja hun måtte gå. Ved forrige valg i Sverige i 2006 måtte TO statsråder gå av første uken de var valgt,for de hadde så mye rot i egen privatøkonomi.Hun ene hadde unnlatt å betale kringkastingsavgift i 16 år.....De meldte faktisk både i Sverige og her i Norge at de fikk en enorm pågang av folk som ville gjøre opp for seg,når de såg at det faktisk kan få konsekvenser for jobben din. http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/1.1194306 http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/1.1120771 http://www.nettavisen.no/verden/article770439.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 #37 Del Skrevet 20. juni 2008 Åslaug Haga har begått en kriminell handling helt bevisst. Noen redegjørelse trenges ikke for det. Hun burde selvsagt dømmes på lik linje med alle andre. Det skjer altfor ofte at politikere slipper unna med ting andre blir dømt for. Dette har ingen ting med den rød-grønne regjeringen å gjøre. Dette er et privat forhold. Politikere fra alle partier blir dømt for kriminelle handlinger fra tid til annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 20. juni 2008 #38 Del Skrevet 20. juni 2008 Er vi sikker på at alt som kommer fram i media er sannheten? Vet om noen som ikke sitter i regjering, som har fått blålys etter seg og det viste seg at alt var bare ren løgn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Byggemann Skrevet 21. juni 2008 #39 Del Skrevet 21. juni 2008 Dette er desverre typisk norsk. Dette spillet tok knekken på folk som Syse, Presthus og Tønne. Selvfølgelig skal de leve etter reglene, men de er da ikke overmennesker heller. Hvem skal bli politikere i fremtiden? En liten elite av supermennesker? Som husker alt til enhver tid. Som sorterer søpla riktig. Som aldrig gjør feil i trafikken. Som aldri får ei purring i posten. Nei, politikerene representerer meg, og jeg tror ikke de er i stand å forstå meg og mine problemer dersom de ikke er i nærheten av å ha opplevd vanlige feil og problemer selv. Dessuten er det noen her oppe som slår seg på brystet og sier de ikke har "svin på skogen" selv. Jeg vet ikke hva de legger i "svin" men jeg jobber i finansbransjen, og opplever at fryktlig mange "vanlige" folk gjør utrolig mye som en politiker hadde blitt "korsfestet" for dersom pressen hadde fått snusen i det. Hadde myndighetene sett like lette på mine små "lovbrudd" hadde jeg ikke skulle sagt så mye om Hagas regelbrudd. Dessverre er det slik at hvis jeg skulle finne på å bygge et uthus, karnapp, veranda eller hva det måtte være, uten byggetillatelse, ja da er det helvete løs. Jeg kjenner til ufattelig mange episoder hvor privatpersoner, i god tro, har bygget et eller annet på sin eiendom, hvor det i ettertid har blitt straffet hardt av bygningsmyndighetene. Stort sett klekkelige bøter og krav om å orden opp i byggesaker, i de verste tilfellene riving av hele stasen. Jeg jobber i bygningsbransjen og har vært borti en god del byggesaker. Når da mine konsekvenser av noe slikt er så hinsides, ja da skulle det bare mangle at våre ledere, som tross alt sitter å former disse reglene, også følger dem. Jeg forlanger faktisk at de følger dem 110% og vel så det. Jeg driter i om de er mennesker som oss. DE har formet regelverket, og da må de jaggu være ærlige nok til å følge dem selv. Når da Haga gang på gang på gang forsøker å lyve seg unna, ja da fortjener hun all den pes hun bare kan få, og mer til. Det paradoksale er jo at mange politikere omtaler disse sakene for "fillesaker". Tror du det var en "fillesak" for mannen som måtte betale 10.000 kroner i bot, samt rive sitt nye flotte uthus på 25 m2, som han hadde brukt hele ferien sin på å bygge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 21. juni 2008 #40 Del Skrevet 21. juni 2008 Fy F... så forbanna jeg ble nå..... Jammen fikk media viljen sin denne gang også. Ingen skal kommer her og fortelle meg at dette ikke er ene og alene på grunn av medias heksejakt på denne damen den siste tiden. Javel, så har hun trådd litt feil og "driti seg ut" på disse byggesakene sine, men INGEN fortjener uansett en slik behandling som Haga har fått den siste tiden. Jeg er sikker på at avisene har hatt et eget "hva slags dritt kan vi grave fram om Haga" -punkt på morgenmøtene sine de siste ukene. Stå på, Åslaug. Selv om jeg ikke støtter deg politisk så fortjener du mye bedre enn dette! Hun har jo bevisst unnlatt å skatte for leieinntekter i 10 år. Hun har laget seg en "hjemmekontor" og leid det ut som hybel. I 10 år. Det representerer en inntekt på rundt 40.000 i året, basert på at de fleste av leietakerne som man vet noe om, har betalt i størrelsesorden 3000 per mnd. Og det skulle ikke forundre meg om hun også har fått skattefradrag for innredningen av "hjemmekontoret". Det er ikke et feiltrinn, det er bevisst skattesnyteri, og det er utvilsomt kriminelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå