Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest missteee
Skrevet

Hei hei!

Jeg har nettopp kjøpt meg Dove Summer Glow Body Lotion Normal to Darker Skin, som ifølge teksten på flaska skal gi meg en gradvis mørkere brunfarge. Jeg har brukt den to ganger, og ser allerede nå at den virker. MEN - noen områder med mørkere farge, og et område på knærne med hud som ble skrubbet av og dermed ble LYSE fører til at jeg stiller følgende spørsmål:

Hva bruker dere til å skrubbe huden og gjøre den jevn og fin før påføring av selvbruning?? Jeg har sånn skrubbehanske, men er litt usikker på hvor hardt jeg skal bruke den. Hva med dusjsåpe med skrubbeeffekt eller lignende???

Håper noen kan hjelpe meg!!! :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei hei!

Jeg har nettopp kjøpt meg Dove Summer Glow Body Lotion Normal to Darker Skin, som ifølge teksten på flaska skal gi meg en gradvis mørkere brunfarge. Jeg har brukt den to ganger, og ser allerede nå at den virker. MEN - noen områder med mørkere farge, og et område på knærne med hud som ble skrubbet av og dermed ble LYSE fører til at jeg stiller følgende spørsmål:

Hva bruker dere til å skrubbe huden og gjøre den jevn og fin før påføring av selvbruning?? Jeg har sånn skrubbehanske, men er litt usikker på hvor hardt jeg skal bruke den. Hva med dusjsåpe med skrubbeeffekt eller lignende???

Håper noen kan hjelpe meg!!! :D

Bruker Dermalogica Exfoliating Body Scrub. Liker den kjempegodt! Anbefales:)

Gjest Gjest
Skrevet

Bruker Dove sin body scrub (billig og bra)! Har fungert når jeg skal bruke selvbruning=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...