Gjest Gjest_mia_* Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Jeg er sammen med en mann som ofte bruker lang tid på å få utløsning... Har dere noen tips? Hadde vært digg med en kjapp en en gang i blant...
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Jeg er sammen med en mann som ofte bruker lang tid på å få utløsning... Har dere noen tips? Hadde vært digg med en kjapp en en gang i blant... Jeg er sammen med en kvinne som har det samme problemet...
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Jeg er sammen med en mann som ofte bruker lang tid på å få utløsning... Har dere noen tips? Hadde vært digg med en kjapp en en gang i blant... Kan dere ikke bare ha dere til du har kommet da? Det er jo ikke skadelig å få ståpikk, bruke den, og putte den inn igjen uten å ha spruta?
Gjest ts Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Det er vel ikke noe særlig å være veldig kåt, pule litt og så stappe den ned i buksa igjen eller? Nå tenkte jeg på tips for å få han til å komme fortere.
SMann Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Det er vel ikke noe særlig å være veldig kåt, pule litt og så stappe den ned i buksa igjen eller? Nå tenkte jeg på tips for å få han til å komme fortere. Jeg har slitt med å komme sent i over 20 år. Det er nok ingen løsning. Å stresse det virker motsatt, men i stedet for å dytte den tilbake kan man: -bruke egen hånd og ronke til man spruter -bli sugd av -vente og prøve en gang til -bli ronket...
Gjest TS Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har slitt med å komme sent i over 20 år. Det er nok ingen løsning. Å stresse det virker motsatt, men i stedet for å dytte den tilbake kan man: -bruke egen hånd og ronke til man spruter -bli sugd av -vente og prøve en gang til -bli ronket... Ja, det er det vi gjør. Jeg får han jo til å komme da, men blir ganske utslitt i kjeven av det... Hender seg jeg kommer først og han runker etterpå, men blir liksom ikke det samme...
Bokormen Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 (endret) Det er ikke noen stillinger som gjør at han kommer raskere da? Om min samboer tar meg bakfra, og jeg står med mine ben samlet, blir det jo veldig trangt, og da kommer han veldig raskt.. Føler at jeg deler litt vel mye her nå Endret 17. juni 2008 av Bokormen
Gjest ta Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Ja, da kommer han raskere, men raskere her vil si en 15-20min.... Nei, jeg forstår at det ikke finnes noen snarveier.. Det er synd, for det blir sjeldnere sex når det tar så lang tid... Kan ikke bare ha seg en kjapp en på badet liksom...
SMann Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 Ja, da kommer han raskere, men raskere her vil si en 15-20min.... Nei, jeg forstår at det ikke finnes noen snarveier.. Det er synd, for det blir sjeldnere sex når det tar så lang tid... Kan ikke bare ha seg en kjapp en på badet liksom... Han må jo kunne gi deg en to minutters...for så å avslutte...og klare seg selv senere...eller om han har "varmet opp" på forhånd...eller er det kritisk for deg at det går for han. Mange kvinner er "trege" ved normalt samleie. Det er jo ganske normalt at mannen tar "en kjapp en" uten at det går for kvinnen. Det er jo en del metoder som går raskere (oral...kombinert med stimulering av baller...kanskje med en finger bak...eller varmt/kaldt i munnen....) men ikke vanlig samleie. Jeg onanerer og kan få orgasme relativt mye raskere enn ved samleie. Hvis jeg onanerer først...kan jeg være såpass klar at jeg spruter raskt under samleiet.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #10 Skrevet 17. juni 2008 Det er vel ikke noe særlig å være veldig kåt, pule litt og så stappe den ned i buksa igjen eller? Nå tenkte jeg på tips for å få han til å komme fortere. Hender jo titt og ofte at vi har en kjapp en og det betyr i 99% av tilfellene at jeg ikke får orgasme. Like deilig og rått uansett. Jeg er kvinne, men det burde jo ikke ha noe å si? Kan jeg så kan mannen. Orgasme er ikke akkurat like viktig bestandig.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #11 Skrevet 17. juni 2008 Nå tenkte jeg på tips for å få han til å komme fortere. Vær sexy?
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #12 Skrevet 17. juni 2008 Du kan nok gjøre noe med problemet. Det kan hjelpe at du lærer deg å bruke lengre tid på å komme slik at begge kan holde på lengre. Når du er i ferd med å komme så prøv å se på deg selv som en skitten tøs, eller noe annet som kan skape en skamfølelse. Dette vil gjøre at du ikke klarer å komme så lett, og dermed klarer du å holde ut lengre.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #13 Skrevet 17. juni 2008 Han behøver ikke å komme. Han har ansvar for sin egen orgasme, så når du er ferdig så kan du fint be han fikse seg selv. Det er da ingen regel som sier at en mann må komme hver gang han har sex. Jeg har hatt sex siden jeg var 17, er nå 33 og fremdeles kommer jeg aldri. Om orgasme er målet så er fokuset feil. Om han aldri kommer fordi du får orgasme før han så er det hans problem. (egentlig så mener jeg at dere bør hjelpe hverandre, gi og ta. Men siden det er enkelte her inne som mener at menn bør få komme akkurat når det passer de, så gjelder vel det for kvinner også....)
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #14 Skrevet 17. juni 2008 Du kan nok gjøre noe med problemet. Det kan hjelpe at du lærer deg å bruke lengre tid på å komme slik at begge kan holde på lengre. Når du er i ferd med å komme så prøv å se på deg selv som en skitten tøs, eller noe annet som kan skape en skamfølelse. Dette vil gjøre at du ikke klarer å komme så lett, og dermed klarer du å holde ut lengre. Uff, syntes det blir veldig trist hvis vi skal begynne å koble vanlig sex med skam, igjen. Bør da finnes andre ting å tenke på? Men jeg har nok ikke noe godt råd selv heller altså
pleiepike Skrevet 17. juni 2008 #15 Skrevet 17. juni 2008 Jeg er sammen med en kvinne som har det samme problemet... Er ikke alle kvinner som kommer bare av bittelitt berøring.. enkelte må jobbes me.....!
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #16 Skrevet 17. juni 2008 Han må jo kunne gi deg en to minutters...for så å avslutte...og klare seg selv senere...eller om han har "varmet opp" på forhånd...eller er det kritisk for deg at det går for han. Mange kvinner er "trege" ved normalt samleie. Det er jo ganske normalt at mannen tar "en kjapp en" uten at det går for kvinnen. Er dette normalt og vanlig? He he, da har dette gått meg hus forbi. Pleier dere ha kjappiser og så bare til den ene kommer? Kan forstå det om det skulle vere en kjappis mellom en mann og en kvinne som trenger uendelig med tid. Men mitt inntrykk er at det ikke alltid er så vanskelig for kvinner å få orgasme som media, samfunnet og vi selv ofte skal ha det til. Kanskje jeg er et unntak....kan komme på 30 sekunder ved onani om jeg er superkåt, og har alltid opplevd å få org ved kjappiser med alle partnere. Jeg kommer ofte før de også.....Men..jeg er takknemlig for evnen, som jeg tror kommer mye av mitt eget initiativ som pubesrotte
Donnie Darko Skrevet 17. juni 2008 #17 Skrevet 17. juni 2008 Er ikke alle kvinner som kommer bare av bittelitt berøring.. enkelte må jobbes me.....! ifølge trådstarter så går det tydligvis andre veien også..
SMann Skrevet 18. juni 2008 #18 Skrevet 18. juni 2008 Er dette normalt og vanlig? He he, da har dette gått meg hus forbi. Pleier dere ha kjappiser og så bare til den ene kommer? Kan forstå det om det skulle vere en kjappis mellom en mann og en kvinne som trenger uendelig med tid. Men mitt inntrykk er at det ikke alltid er så vanskelig for kvinner å få orgasme som media, samfunnet og vi selv ofte skal ha det til. Kanskje jeg er et unntak....kan komme på 30 sekunder ved onani om jeg er superkåt, og har alltid opplevd å få org ved kjappiser med alle partnere. Jeg kommer ofte før de også.....Men..jeg er takknemlig for evnen, som jeg tror kommer mye av mitt eget initiativ som pubesrotte ...statistisk sett er snittet på et samleie kun et par minutter...og det kaller jeg en kjappis...og svært mange kvinner kommer ikke på et par minutter...mange (30 - 50% avhengig av alder) kommer ikke med vaginalt samleie i det hele tatt...det er bakgrunnen for at jeg hevder at det er vanlig...
Gjest relax42 Skrevet 18. juni 2008 #19 Skrevet 18. juni 2008 ...statistisk sett er snittet på et samleie kun et par minutter...og det kaller jeg en kjappis...og svært mange kvinner kommer ikke på et par minutter...mange (30 - 50% avhengig av alder) kommer ikke med vaginalt samleie i det hele tatt...det er bakgrunnen for at jeg hevder at det er vanlig... Uff, da er det mange som har dårlig sex der ute..
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2008 #20 Skrevet 18. juni 2008 ...statistisk sett er snittet på et samleie kun et par minutter...og det kaller jeg en kjappis...og svært mange kvinner kommer ikke på et par minutter...mange (30 - 50% avhengig av alder) kommer ikke med vaginalt samleie i det hele tatt...det er bakgrunnen for at jeg hevder at det er vanlig... Heldigvis så er sex så mye mer enn et samleie. Får en kvinne rett behandling på forhånd, er kanskje to minutter det som skal til....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå